שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת Namogoo גייסה 15 מיליון דולר בסבב B

החברה פיתחה מערכת שמאפשרת למותגים לנטרל פרסומות לא מורשות שחודרות לדפדפני משתמשים, אשר נמצאת בשימוש חברות כלנובו, סמסונייט ואסיקס. את סבב הגיוס הובילה קרן הנקו ונצ'רס של אלון ליפשיץ

הגר רבט 16:4301.05.18
הסאטרט-אפ הישראלי נמוגו (Namogoo) הודיע היום (ג') על גיוס 15 מיליון דולר בסבב B. את הגיוס הובילה קרן הנקו ונצ'רס של המשקיע אלון ליפשיץ, שעתיד להצטרף לדיקטוריון החברה. אל הנקו ונצ'רס הצטרפו המשקיעים הקיימים GreatPoint Ventures, Blumberg Capital ו-Inimiti Capital . עד כה גייסה החברה סכום של 29 מיליון דולר. את העסקה ליוו עורכי הדין, טל שרצקי-יפו, נועם וולדקס וטל צרפתי ממשרד עמית פולק מטלון המייצגים את Namogoo.

 

 

נמוגו פיתחה פתרון שמאפשר למותגים לנטרל פרסומות לא מורשות המוחדרות לדפדפן של המשתמש. פיתוח בלעדי של החברה מבוסס למידת מכונה המביא לביטול מודעות שאינן מורשות ותוכן פולשני נמצא בשימוש אצל מותגים בינלאומיים כמו לנובו, סמסונייט, אסיקס וטומי.

 

חמי כץ ואוהד גרינשפן, מייסדי החברה חמי כץ ואוהד גרינשפן, מייסדי החברה צילום: אפרת סער

 

 

חמי כץ, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה, אמר ל"כלכליסט": "רוב הגולשים לא מודעים לכך שהבעיה נמצאת בצד שלהם ומפנים את האצבע המאשימה כלפי החברה, מה שפוגע בחוויה מהמותג. מה גם שאנחנו הראשונים בשוק לזהות את התופעה ובחלק ניכר מהמקרים מפנים את תשומת הלב של החברות עצמן לתופעה".

 

הוא הוסיף כי על אף שהחברה עובדת היום בעיקר עם לקוחות מתחום הסחר המקוון, בכוונתה להתרחב לשווקים נוספים כגון אתרי תוכן בתשלום בעקבות הגיוס הנוכחי: "מדובר בנתח שוק פואנציאלי של עשרות מיליארדי דולרים".

 

מהחברה נמסר כי המוצר שלה משמר את המבקרים באתר ומונע זליגה של ההכנסות לאתרים מתחרים. המוצר של נמוגו נמצא כיום בשימוש אצל המותגים והקמעונאים הגדולים בעולם המדווחים על עליה של כ-12% ביחס ההמרה בקרב הלקוחות הנגועים ושיפור משמעותי בכל המדדים העסקיים.

 

החברה מעבסיקה היום 60 עובדים בישראל ובבוסטון, כאשר היא מקווה להכפיל את מצבת כוח האדם שלה בעקבות הגיוס. בנוסף, נמוגו מתגאה גם בצוות שכולל 50% נשים, גם במשרות הפיתוח והאנליטיקה.

 

 

 

ההון שגוייס בסבב B ישמש להגברת החדירה של המוצר Online Journey Hijacking בארה״ב ובאירופה ובמקביל של האצת הצמיחה של המוצר החדש של החברה, Digital Insights - אף הוא מבוסס אלגוריתם חכם ולמידת מכונה. המוצר החדש מנתח את כל שירותי הצד השלישי הפועלים באתרי הסחר האינטרנטיים ומספק תמונת מצב עם תובנות עסקיות לגבי השפעתם על ביצועי האתר, שמירה על פרטיות הגולשים ושאר השירותים העסקיים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x