הייטק והון סיכון

חברת הפינטק Reach גייסה 3.5 מיליון דולר בהובלת גיגי לוי

החברה פיתחה פלטפורמה לניהול טרנסאקציות עסקיות מרחוק באופן דיגיטלי. את סבב הגיוס הובילה NFX של גיגי לוי, שיצטרף לדירקטוריון החברה

הגר רבט 10:4723.04.18
חברת Reach (לשעבר Seegnature) הודיעה היום (ב') על השלמת סבב גיוס שני של 3.5 מיליון דולר בהובלת NFX, קרן ההון סיכון האמריקאית של גיגי לוי, שגם יצטרף לדירקטוריון החברה. הגיוס יאפשר לחברה להכפיל את מצבת כוח האדם שלה ולהרחיב את מאמצי השיווק בארה"ב, עם הקמת משרד חדש בסן פרנסיסקו.

 

 

Reach הוקמה ב-2015 על ידי יאיר רביד (מנכ"ל) ודן מנו (CPO). החברה פיתחה פלטפורמה לניהול טרנסאקציות עסקיות מרחוק באופן דיגיטלי. במקרים רבים, חברות נאלצות להיפגש פיזית עם הלקוחות בשל חסמים טכנולוגיים ואילוצי רגולציה.

 

יאיר רביד ודן מנו יאיר רביד ודן מנו צילום: גבריאל בהרליה

 

 

הפלטפורמה של Reach מאפשרת אינטראקציה פשוטה ואפקטיבית מרחוק בין לקוח לנציג החברה, על מנת להגדיל את אחוזי סגירת עסקאות, לקצר תהליכים ולבטל את הצורך במפגש פיזי. החברה נבחרה על ידי דלויט לאחד מששת הסטארט-אפים הבולטים בשנת 2017 בתחום הפינטק, וזכתה לפני כשנה בתחרות בתחום ה-Insurtech של ענקית הביטוח AXA בפרס בסך מיליון דולר.

 

הפתרון שפותח בחברה נותן מענה גם לתהליכים בשירות עצמי וגם לתהליכים מרחוק בזמן אמת בין נציג חברה ללקוח. המערכת מהירה ליישום ומספקת פתרון לעריכה ולחתימה משותפת של מסמכים מרחוק ובזמן אמת, אימות של זהות הלקוח (כולל פתרון ייחודי העומד בדרישות חוק איסור הלבנת הון), שיתוף מסך, העלאת מסמכים נלווים, שיחת וידאו, תיעוד התהליך והעברת תשלום, ללא צורך בהורדת אפליקציה או תוכנה למחשב.

 

"הפלטפורמה שפיתחנו מחליפה את הצורך במפגש פיזי בעולם העסקי" אמר ל"כלכליסט" יאיר רביד, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה. "יש לנו יום יותר מ-100 לקוחות משלמים והתחלנו פיילוטים עם כמה גופיים בינלאומיים". בין לקוחות החברה נמנות מרצדס, גרופון ו-PWC.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x