• תפריט
אינטרנט

בעלי מייל יאהו? החברה תתחיל למכור מידע מההודעות שלכם

חברת Oath, שמחזיקה בשירות המייל הוותיק, הודיעה שתתחיל לאסוף פרטים מתוך מיילים ואף מידע פיננסי משירותים כיאהו Finance. המהלך הוא חלק מאסטרטגיית החברה, ששמה דגש מיוחד על פרסום ממוקד ביותר

יואב סטולר 12:0716.04.18
Oath ,חברת הבת של ורייזון, שכוללת היום את יאהו ו-AOL, שינתה את מדיניות הפרטיות של משתמשיה ותתחיל לעקוב ולנתח את הודעותיהם. תכני המיילים, פעולות פיננסיות דיגיטליות, תמונות וקבצים מצורפים, הודעות מידיות ומידע נוסף ייאסף ויעובד למטרות פרסום ממוקד. בנוסף, תוכל ורייזון לשאוב את הנתונים הללו מהתאגיד הכפוף לה לשימושים נוספים מול לקוחות נוספים.

 

 

יאהו עדיין פעילה כמנוע חיפוש ומשתמשים רבים עדיין מחזיקים בה חשבון מייל פעיל. המעקב אחר פעולות פיננסיות יוכל להתבצע דרך פורטל יאהו Finance, שהוא מהפופולריים מסוגו - ויוכל לספק ל-Oath מידע על השקעות, חסכונות ופרטים רגישים נוספים. גם גוגל ביצעה בעבר קריאה של מיילים וחיפוש בהם, אך חדלה לעשות זאת בשנה שעברה.

 

קוראים את המיילים שלכם. יאהו קוראים את המיילים שלכם. יאהו צילום: בלומברג

 

 

בראיון ל"כלכליסט" סיפר ראש חטיבת הווידאו של Oath, פי.פי.אס נראיאן, על המאמץ שמובילות החברה והקבוצה כולה אל עבר מיקוד הפרסום. בעזרת טכנולוגיות שמפותחות בין היתר גם במרכזי החברה בישראל, מעוניינת ורייזון להעצים את יכולות הפרסום הממוקד שלה ולהביאם גם אל עולמות הווידאו.

 

נראיאן הסביר שהכלים החדשים שמפתחים בחברה יאפשרו לזו להציע בפני מפרסמים בשנים הקרובות את היכולת לקלוע באופן מיטבי לקהל היעד שלהן, כך שכל צופה למעשה יחשף לפרסומות שונות לחלוטין גם כשמדובר בשידור חי.

 

 

"אמא שלי צופה בווידאו בטאבלט שלה, נער בקולג' צופה בלפטופ שלו ואני בטיסה צפיתי באמצעות הטלפון - אבל כל אחד מאיתנו הוא לקוח פוטנציאלי של חברות שונות ושירותים אחרים", אמר. "המידע מאפשר לנו להציע לכמה מפרסמים שונים לרכוש חסויות לאותו אירוע ואפילו לאותו זמן שידור. המפרסמים המתאימים לגיל 60 ומעלה חושפים את המוצר לאמא שלי, חברת טכנולוגיה או גיימינג או רשת מזון מקבלת את הבמה בפני הסטודנט, ואני רואה פרסומת לשעון או לחברת תעופה".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x