$
חדשות טכנולוגיה

להיט הגיימינג PUBG משלהב את השחקנים ואת הוליווד כאחד

הכותר Playerunknown's Battlegrounds, משחק היריות הכי פופולרי של 2017, הפך ללהיט עוד לפני שהושק במלואו; עתה מספר מנכ"ל החברה המפתחת על תוכניות לבנות סביבו תאגיד מדיה, ועל מגעים עם נטפליקס ואולפנים גדולים

יואב סטולר 15:5004.01.18

משחק היריות Playerunknown's Battlegrounds, שידוע בכינויו PUBG, קצר הצלחה מסחררת: היה זה הכותר הכי נמכר בחנות המשחקים Steam בשנה החולפת - והחברה שעומדת מאחוריו טוענת שזו רק ההתחלה.

 

 

ל-PUBG, משחק אקשן בו מגיעים 100 שחקנים לאי, בו עליהם לשרוד ולהרוג זה את זה, יש כבר 30 מיליון משתמשים. הוא הושק בגרסת בטא שהפכה ללהיט מפתיע ובמקרה אחד שיחקו בו 3 מיליון איש בו זמנית. כיום זמין המשחק רק ל-PC ולקונסולת האקסבוקס. המשחק זכה להצלחה מסחררת עוד לפני שהושק במלואו: גרסת הבטא של המשחק צברה פופולריות עצומה בקרב השחקנים, ומהדורת האקסבוקס זכתה למיליון הורדות תוך 48 שעות מהשקתה.

 

Playerunknown's Battlegrounds Playerunknown's Battlegrounds

 

 

צ'אנג האן קים, מנכ"ל חברת PUBG Corp, סיפר בראיון לאתר InvenGlobal שהמשחק יגיע גם לקונסולות אחרות: "אם תהיה לנו הזדמנות, המטרה הסופית תהיה להשיק את המשחק בכל פלטפורמה", אמר.

 

 

 

לקים יש תוכניות גרנדיוזיות עבור המשחק שלו: החברה מתכננת להפוך את PUBG ל"תאגיד מדיה אוניברסלי שיתבסס על המשחק", כזה שיוכל להביא אותו אל טלוויזיות ואולמות קולנוע. "אנחנו רוצים לקחת חלק בתעשיות מגוונות הכוללות Esport, סרטים, דרמה, קריקטורות, אנימציה ועוד", אמר המנכ"ל. "למעשה, קיבלנו כמה התעניינויות ממספר אולפנים בהוליווד ונטפליקס". לדבריו, "החלום הוא לבנות תרבות חדשה המבוססת על משחקים בדרכים שונות, ושהמשחקים יובילו אותה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x