$
הייטק והון סיכון

פרסום ראשון

Spot.IM חתמה על עסקה של מיליוני דולרים עם רשת Fox

השכבה החברתית של Spot.IM, שיוצרת קהילה ובסיס פורומים באתרים, תחליף את רכיבי התגובות של פייסבוק באתרי פוקס. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לאסוף מידע על המשתמשים ולמקד חבילות פרסום

יואב סטולר 17:3208.11.17

הסטארט-אפ הישראלי Spot .IM חתם על הסכם להטמעת הטכנולוגיה שלו באתרי קבוצת FOX האמריקאית לתקופה של שלוש שנים. בין היתר, תוטמע השכבה החברתית שפיתחה Spot.IM בפוקס ניוז, פוקס ספורט ופוקס ביזנס - כך נודע ל"כלכליסט". היקף העסקה עומד על מיליוני דולרים.

 

 

השכבה החברתית של Spot.IM מאפשרת ליצור קהילה וקבוצת דיון באתרים שונים, מה שמעלה את שיעור פעילות המשתמשים ומספק למפעיל האתר תובנות אודותיהם. השכבה תוטמע באתרי פוקס ותחליף בכך את רכיב התגובות, השיתופים והלייקים של פייסבוק. המטרה היא למשוך את הקהל לשהות יותר באתר עצמו ולא ברשת החברתית.

  

 

נדב שובל וישי גרין, מייסדי Spot.IM נדב שובל וישי גרין, מייסדי Spot.IM צילום: Spot.IM

 

 

פוקס אינה גוף התקשורת הגדול הראשון בזירה הבינלאומית שוויתר על תכונות פייסבוק לטובת Spot.IM; גם טיים, AOL, האפינגטון פוסט, סקיי, וכלי תקשורת נוספים נמצאים ברשימת הלקוחות של הסטארט-אפ, שמגדיר עצמו כגוף ש"חושב אך ורק על המו"לים ומעניק להם הרבה יותר".

 

במסגרת הטעמת הקהילות בעמודי הכתבות והמדורים של פוקס תספק Spot.IM לבעלי האתר ניתוח של השיח והדאטה אודות הגולשים. בכך, תוכל פוקס להפעיל חבילות פרסום ממוקדות יותר, שיכניסו יותר מאשר מודעות סטנדרטיות. 

 

 

 

בשיחה עם "כלכליסט" סיפר נדב שובל, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Spot.IM: "בחברה רואים את שיתוף הפעולה עם פוקס כאסטרטגי, והכלים שמוטמעים בימים אלו באתר הינם ההתחלה בלבד". לדבריו, בקרוב צפויים צעדים מסיביים בשיתוף הפעולה עם הרשת האמריקאית כשהמטרה היא "יצירת קהילת השיח הפוליטית הגדולה ביותר ארצות הברית במסגרת פוקס ניוז". לדברי שובל, גופי התקשורת האמריקאים נכוו קשות מפייסבוק - ששאבה מהם את הגולשים ואיתם גם את הכסף - וכך מצאו ב-Spot.IM אלטרנטיבה הולמת.

 

Spot.IM גייסה 13.5 מיליון דולר ומוצריה מוטמעים כיום בכ-5,400 אתרים פעילים בארצות הברית, גרמניה, אוסטרליה ועוד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x