$
הייטק והון סיכון

אינוביז מרחיבה את סבב הגיוס השני שלה ל-73 מיליון דולר

סבב הגיוס, שנחשף בספטמבר האחרון, עמד על 65 מיליון דולר. לסבב, בו השתתפו ענקיות הרכב דלפי ומאגנה, הצטרפו סמסונג קטליסט וסופטבנק ונצ'רס קוריאה

הגר רבט 14:3031.10.17

אינוביז (Innoviz) הישראלית הכריזה היום (ג') על השלמת סגירה שנייה של סבב הגיוס השני שלה, שמגדילה אותו ל-73 מיליון דולר.

 

 

סמסונג קטליסט וסופטבנק ונצ'רס קוריאה הצטרפו למשקיעות האסטרטגיות הקיימות מתחום הרכב, דלפי ומאגנה, כמו גם למשקיעים הקיימים מהסבב הראשון, ביניהם זוהר זיסאפל, וקרנות ההון סיכון ורטקס, מאגמה, אמיתי ונצ'רס ודלק מוטורס. הגיוס נעשה על פי שווי חברה של מאות מיליוני דולרים. אינוביז, שנוסדה בתחילת 2016, גייסה עד כה 82 מיליון דולר.

 

 

עובדי אינוביז עובדי אינוביז צילום: Innoviz

 

 

אינוביז מפתחת פתרונות חישה מתקדמים מבוססי לידאר (LIDAR). המערכת של אינוביז מבצעת סריקה תלת ממדית ממרחק ומספקת תמונה של סביבת הרכב ברמת דיוק גבוהה ובזמן אמת. היא מציגה שיפור משמעותי בסדרי גודל בהשוואה לטכנולוגיות קיימות בכמה ממדים: הוזלה משמעותית בעלויות הייצור, הקטנת גודל המוצר ושיפור הביצועים בטווח וברזולוציה. הפתרון של החברה מבוסס על ארכיטקטורה ייחודית המאפשרת לו לפעות ביעילות גם במצבי אור ומזג אוויר משתנים.

 

החברה נמצאת היום בשלבי הקמה של קו ייצור בחיפה והיא נערכת להגדלה משמעותית של הצוות ולאיוש נרחב של משרות בתחומי פיתוח, ייצור, ומכירות, לצד התרחבות גלובלית.

 

"הדבר הבא שנודיע עליו הוא יצרנית רכב שתשלב אותנו בתוך הרכב שלה", אמר ל"כלכליסט" עומר כילף, מייסד משותף ומנכ"ל החברה. "יצרניות הרכב נמצאות היום במרוץ חימוש לקראת סגירת כל הטכנולוגיות שייכנסו לרכבים האוטונומיים שייכנסו לייצור ב-2021. זה חלון הזדמנויות שעתיד להסגר תוך חצי שנה".

 

 

 

כילף התייחס גם למקומה של ישראל בתעשיית התחבורה העולמית ואמר: "נוצר כאן Hub לטכנולוגיות בתחום וחברות הרכב מבינות שהן צריכות להגדיל את הנוכחות שלהן כאן, גם בתחום הרכישות".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x