• תפריט
מכשירים

תקלה חמורה במסכי הפיקסל 2 XL. גוגל: הנושא בבדיקה

משתמשים מתלוננים על מריחות, טשטושים ובעיות תצוגה אחרות, שנראות כאילו עבר המסך בלאי של שנים - למרות שהושק רק בתחילת החודש. אם מדובר בתקלת חומרה ולא תוכנה, יהיה זה משבר משמעותי עבור גוגל

יואב סטולר 12:2223.10.17

בעלי טלפון הפיקסל 2 XL, סמארטפון הדגל שהשיקה גוגל בתחילת החודש, מתלוננים על תקלה חמורה: המסך שלו קופא ומסתיר חלק מהתצוגה, ואף מציג טשטושים ומריחות, כאילו עבר בלאי של שימוש במשך שנים.

 

 

משתמשים רבים, ביניהם גורמים מקצועיים כסוקרי אתר Android Central, תיעדו "כוויות תצוגה" מעין אלה והעלו תלונות בפני החברה. עדיין לא ברור באיזה סוג תקלה מדובר; טבעי שבמסכים ישנים יופיעו הפרעות תצוגה שכאלה - אך לא בטלפון חדש, שאמור להיות חוד החנית של שוק האנדרואיד. יתכן שזו תקלת חומרה, שמקורה בבעיית ייצור, או בתקלת תוכנה שגורמת למסך "להקפיא" חלק מהתמונה בעת המעבר מיישום ליישום בממשק.

 

תקלת התצוגה במכשיר הפיקסל 2 XL תקלת התצוגה במכשיר הפיקסל 2 XL צילום: James Bareham, The Verge

 

 

בעוד תקלת תוכנה ניתנת לתיקון מהיר ופשוט באמצעות עדכון, תקלת חומרה עלולה להצריך איסוף המוני של המכשירים - מה שייפגע בתדמית סדרת הטלפונים היוקרתית. זאת, במיוחד לקראת עונת החגים הקרובה, זמן שיא לרכישת טלפונים חכמים.  

 

 

 

גוגל, מצידה, הבטיחה לבחון את הנושא ומסרה בתגובה: "מסך המכשיר תוכנן בטכנולוגיית POLED מתקדמת, כולל רזולוציית +QHD, מגוון צבעים רחב, ויחס ניגודיות גבוה לצבעים טבעיים ויפים. בדקנו את כל המוצרים שלנו באמצעי בדיקת איכות מקיפים ומבחנים שונים לפני ההשקה ואת הייצור של כל יחידה, ואנו בודקים את הפרסום".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x