$
אפליקציות

טנסנט רוצה למכור נתח משירות המוזיקה שלה, הפופולרי ביותר בסין

לטנסנט מיוזיק יש 600 מיליון משתמשים, מהם 15 מיליון הם לקוחות משלמים. החברה שואפת למכור 3% מהחטיבה, לפי שווי של 10 מיליארד דולר. לטנסנט מיוזיק יש חוזים עם חברות תקליטים גדולות בארה"ב ובמזרח

יואב סטולר 16:3803.09.17
חטיבת המוזיקה של טנסנט (Tencent) מעוניינת למכור 3% מפעילותה על פי הערכת שווי של כ-10 מיליארד דולר לפני הנפקתה, כך מסרו לבלומברג מקורות המקורבים לנושא. טנסנט מיוזיק, ששייכת לרשת החברתית הגדולה בסין, מפעילה שירות סטרימינג בדומה ל-Spotify שכולל גם שירות ייעודי לקריוקי. בטנסנט סרבו להגיב לדיווח.

 

 

החברה מחפשת שותפים אסטרטגיים שירכשו את החלק המוצע למכירה, כשברשימת הקונים נמצאות חברות תקליטים בינלאומיות. לטנסנט כבר יש חוזים עם זרועות המוזיקה של יוניברסל, וורנר וסוני המערביות ועם Huayi Brothers Media Corp הסינית ו- YG Entertainment הקוריאנית.

 

 

שירות טנסנט מיוזיק שירות טנסנט מיוזיק

 

 

טנסנט מיוזיק מציעה שלושה מסלולים למשתמש, שמחזיקים ב-77% מהשוק בסין, שעומד כיום על 15 מיליון משתמשים בתשלום (צמיחה של 10 מיליון מאז 2015). מתחרותיה במדינה, עליבאבא ובאידו, נשרכות מאחור. שירותי טנסנט מיוזיק זמינים בכל דרום מזרח אסיה ומובילים את שווקי מלזיה, תאילנד, הונג קונג ואינדונזיה. לעומת זאת, אין לפלטפורמה פעילות במערב.

 

על פי הערכות, מצפה טנסנט להגיע ל-25 מיליון משתמשים בתשלום בשירותי הסטרימינג שלה עד 2019. נכון ל-2017 סך המשתמשים החודשיים בטנסנט מיוזיק עומד על כ-600 מיליון איש.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x