$
חדשות טכנולוגיה

Aetna שוקלת להעניק שעוני אפל למיליוני מבוטחיה

ענקית הביטוח כבר חילקה את השעון ל-50 אלף העובדים שלה - ועתה בוחנת אפשרות להציע אותו ל-23 מיליון לקוחותיה בחינם או בהנחה ניכרת. אם תושלם, תוכל העסקה להזניק קדימה את אחיזת אפל בשוק המחשוב הלביש

עומר כביר 11:0115.08.17
ענקית הביטוח הבריאות אמריקאית Aetna שוקלת להציע ל-23 מיליון מבוטחי שעוני אפל ווטש בחינם או בהנחה ניכרת – כך לפי דיווח של CNBC.

 

 

לדברי מקורות בעלי ידע בנושא, בשבוע שעבר ערכו אפל וחברת הביטוח שורה של דיונים סודיים במטרה לגבש תוכנית להבאת השעון החכם של ענקית הטכנולוגיה למבוטחים. Aetna כבר מספקת דגמי אפל ווטש ל-50 אלף עובדיה, ועתה בוחנת את האפשרות להציע את המכשיר כהטבה גם ללקוחותיה.

 

שעון אפל שעון אפל

 

 

הפגישות נערכו בדרום קליפורניה ביום חמישי וביום שישי, והשתתפו בהן בכירים משתי החברות לצד סמנכ"ל מידע של כמה בתי חולים בארה"ב. מצד אפל הוביל את הדיונים מיאנג צ'ה, מנהל פרויקטים מיוחדים בתחום הבריאות בחברה. לטענת מקורות, המגעים הם חלק ממהלך רחב יותר של חברת הביטוח להגדיל את העניין של לקוחותיה באורח חיים בריא יותר.

 

הסכם עם Aetna יכול להוות שדרוג משמעותי למכירות האפל ווטש. לפי הערכות, מכירות השעון החכם של החברה עומדות על מיליונים ספורים של יחידות בחודש. מדובר בנתון מרשים ששם את האפל בראש טבלת יצרניות השעונים החכמים, אך לא כזה שמאפשר להגדיר את המוצר כלהיט פורץ דרך. ברבעון השני של השנה, למשל, קטגוריית "מוצרים אחרים" שכוללת את מכירות האפל ווטש (אפל לא מפרסמת נתוני מכירות נפרדים למכשיר) סיפקה לאפל הכנסות בסך 2.74 מיליארד דולר – הקטגוריה הקטנה ביותר מבין קטגוריות המוצר של אפל.

 

 

אם תחליט חברת הביטוח לספק את השעון למבוטחיה בחינם, או אפילו בהנחה משמעותית, יכולות מכירותיו לגדול משמעותית ולהפוך את המכשיר לדומיננטי הרבה יותר בעוגת ההכנסות של אפל. מהלך שכזה גם יכול להזניק חברות ביטוח רפואי אחרות לבצע מהלכים דומים. לא כולן יבחרו באפל ווטש – שעונים חכמים של מתחרות דוגמת סמסונג ו-LG זולים בהרבה – אבל גם הסכמים עם כמה מהן יכולים להזניק את השעון החכם לעמדה דומיננטית בשוק ולהפוך אותו להצלחה משמעותית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x