$
הייטק והון סיכון

BrandTotal גייסה 2 מיליון דולר בהובלת קרן גלילות

החברה פיתחה פלטפורמה לניתוח אסטרטגי של פעילות קהלי יעד ומתחרים עבור מנהלי שיווק. תחום הטכנולוגיה התומכת במאמצי שיווק נמצא בצמיחה ולפי פורבס, 70% מהחברות בארה"ב מתכננות להרחיב את השימוש בכלים אלה עוד השנה

מאיר אורבך 14:3226.07.17

חברת הסטארט-אפ הישראלית BrandTotal גייסה 2 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון, בהובלת גלילות קפיטל פרטנרס ובהשתתפות קרן KDC Media - זרוע ההשקעות של קשת ו-Dick Clark Productions, זכיינית ומפיקת האירועים החיים הגדולה בעולם.

 

 

הפתרון שפיתחה BrandTotal מסייע למשווקים ולמנהלי מותג לזקק תובנות שימושיות בנוגע למאמצי השיווק של מתחריהם. החברה מאפשרת לשקף באופן מדויק פעילות קהלי יעד שונים באינטרנט ולזהות את פעילות המתחרים בזמן אמת, כך שמותגים יכולים להשפיע על אסטרטגיית השיווק שלהם כאשר הדברים קורים - ולא רק לאחר מעשה.

 

 

מימין: אורן דור, אלון ליבוביץ׳, אמיר לשמן ועומר רמות מימין: אורן דור, אלון ליבוביץ׳, אמיר לשמן ועומר רמות צילום: אופיר אייב

 

 

החברה הוקמה בשנת 2016 בידי אלון ליבוביץ׳, אמיר לשמן ועומר רמות, אליהם הצטרף מיד לאחר מכן אורן דור. לפני שהקים את BrandTotal, אלון ליבוביץ׳, מנכ״ל החברה, כיהן כראש התכנון האסטרטגי במקאן בתל אביב, שם התמודד עם אתגרים מורכבים מעולמות הפסיכולוגיה ותובנות הצרכן והגה אסטרטגיה עסקית עבור מותגים גדולים. אמיר לשמן, מנהל הטכנולוגיה של החברה, הוביל בעבר את מאמצי האיסוף עבור הוורטיקלים העסקיים המבטיחים ביותר כמנהל הצוות האיסוף של Aternity, ולפני כן בצ'ק פוינט.

 

עומר רמות, כיום מנהל הארכיטקטורה של BrandTotal, התחיל את הקריירה שלו במיקרוסופט ועבד כמהנדס Backend ראשי בחברת הקלינטק Yeloha. אורן דור, מנהל המוצר של החברה, הוביל את צוות המחקר ב-Fortscale וכן שימש כארכיטקט דאטה בחברת Upsolver.

 

"מכיוון שרוב מסעות הפרסום של ימינו מופנים לצרכן מאד ספציפי, מותגים אינם מסוגלים לעקוב בקלות, ולעתים בכלל, אחר מאמצי השיווק של המתחרים", הסביר ליבוביץ'. "מנהל שיווק לא יכול להיות בעת ובעונה אחת נערה בת 15, אמא לתינוק שרק נולד, וגבר בן 60 בעשירון העליון בזמן שכל אלה יכולים להיות קהל היעד שלו, ובטח שלא לעשות זאת בכל פלטפורמה דיגיטלית שקיימת היום".

 

אריק קליינשטיין מקרן גלילות אריק קליינשטיין מקרן גלילות צילום: צביקה טישלר

 

 

במאמר שפורסם לאחרונה על ידי פורבס, דווח כי תחום טכנולוגיית השיווק (Martech) משגשג, כאשר 70% מהמשווקים בארה"ב מתכננים להגדיל את השימוש שלהם במוצרי Martech השנה. "החברה מספקת תובנות טובות לאין שיעור לקמפיינים דיגיטליים בכלל וברשתות החברתיות בפרט״, אמר אריק קלינשטיין, שותף מנהל בקרן גלילות. ״מידע כזו הינו קריטי עבור כמות עצומה של ארגונים. BrandTotal יסייעו להם לנווט את דרכם בעידן השיווק הדיגיטלי״.

 

 

BrandTotal ממוקמת בתל אביב וכיום מעסיקה 10 עובדים. החברה תגייס בשנה הקרובה עובדים נוספים, בעיקר בתחומי ה-Data Science ופיתוח עסקי. החברה היא גם בוגרת האקסלרטור של מיקרוסופט.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x