$
מכשירים ומדריכים

ללבוש את הרופא, לדבר עם התוכנה: לנובו מסתערת על ה-AI

החברה חשפה את CAVA - סייענית חכמה שמסוגלת לזהות דיבור טבעי ולהמליץ למשתמש על פעולות, יישום שמסוגל להחליף בני אדם בשירות לקוחות, אפוד שמזהה פעילות חריגה אצל חולי לב ורמקול חכם שכולל מקרן מולטימדיה

רפאל קאהאן 16:0523.07.17

לנובו מסתערת על שווקי הבינה המלאכותית, המציאות המוגברת והמחשוב הלביש; החברה חשפה אבות טיפוס מתקדמים של מוצרים בתחומים אלה בכנס החדשנות השנתי שלה.

 

 

ראשית, הציגה את daystAR - משקפיים חכמים שנועדו ליישומי AR. החברה הסבירה שמפתחים יכולים להשתמש בפלטפורמת המציאות המוגברת של לנובו וב-daystAR כדי ליצור אפליקציות שמתאימות למגוון תעשיות. עם שירותים כמו זיהוי עצמים, סיוע מרחוק, אינטראקציות מרובות משתתפים וניהול תוכן תלת ממדי. הפלטפורמה מאפשרת לסרוק, להעלות ולערוך תכני 3D.

 

 

 

 

בהמשך, הציגה את CAVA, סייעת חכמה לשימוש יומיומי, בדומה לסירי של אפל, קורטנה של מיקרוסופט וגוגל אסיסטנט. CAVA משתמשת במערכות זיהוי פנים מבוססות למידה עמוקה וביכולת זיהוי שפה טבעית. לנובו מתגאה ש-CAVA יכולה להבין את המשמעות של הודעה שמתקבלת ובהתאם לכך להוסיף המלצות ללוח השנה. לדוגמה, יכולה האפליקציה להציע מתי לצאת לפגישה, לאחר שביצעה ניתוח של מזג האוויר ודיווחי התנועה. IBM הציגה מוצר דומה לאחרונה, שנשען על מחשב העל ווטסון.

 

CAVA של לנובו CAVA של לנובו צילום: Lenove

 

 

עוד הציגה לנובו את SmartCast, רמקול חכם שמעבר לתכונות כגון זיהוי קולות, מסוגל גם לזהות עצמים בעזרת עדשה מובנית ולספק חוויית מציאות מוגברת דרך מקרן מובנה. ניתן למשל, להקריא סיפור שישולב עם הקרנה של תכנים או תגובה לפעולות של המקשיבים.

 

 

הרמקול החכם של החברה הרמקול החכם של החברה צילום: Lenove

 

SmartVest: ללבוש את הרופא

 

החברה הציגה פיתוח מעניין בתחום המחשוב הלביש - SmartVest, בגד למעקב אחרי בריאותו של המשתמש. הוא מתבסס על אריג חכם המצויד ב-12 מוליכים וב-10 חיישנים המשולבים עם ציוד אק"ג. המערכת רושמת את אותות האק"ג בזמן אמת במשך כל היום ומזהה חריגות כמו מיאוץ לב (טכיקרדיה) או פרפור פרוזדורים. ברגע שמזוהה פעילות לב חריגה, ידווח הבגד למשתמש ולגורמים רפואיים.

 

 

 

 

לבסוף, הציגה החברה מערכת בינה מלאכותית עסקית, Xiaole, שמיועדת לשימוש בסביבות של שירות לקוחות. הפלטפורמה עוקבת באופן רציף, במשך כל היום, אחר שיחות המתבצעות עם לקוחות כדי ללמוד את התקשורת עמם ולבנות חוויית שימוש מותאמת אישית. בין השאר, מסוגלת הפלטפורמה לספק תמיכה טכנית מרחוק באופן אוטומטי לחלוטין.

 

במקום שירות טכני. היישום החדש של החברה במקום שירות טכני. היישום החדש של החברה צילום: Lenove

 

 

לנובו מעמיקה את פעילותה בקטגוריות מוצר אלה, כדי ליצור אפיקי רווח חדשים. מוקדם יותר השנה חנכה החברה הסינית מעבדת בינה מלאכותית שבה מועסקים יותר מ-100 חוקרים, בנוסף, לנובו השקיעה בכמה טכנולוגיות ושותפויות מסחריות בתחום שיסייעו לה לקדם את החזון שלה בתחום. מסגרת התהליך היא חשפה מספר מוצרי קונספט אשר יהוו לדבריה את הדור הבא של הטכנולוגיה עבורה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x