$
מכשירים ומדריכים

המציאות המדומה מצאה איך להכאיב לשחקנים. מי צריך את זה?

חברה קוריאנית פיתחה מערכת שמסוגלת להוסיף תחושת חום, קור וכאב למשחקים. הפיתוח יצירתי ומעניין, אך שוק ה-VR עודנו צעיר ומדשדש ברדודים; טכנולוגיה שעושה רע לאנשים אינה הדרך הנכונה להרחיב אותו

ויקי אוסלנדר 17:3909.07.17

סטארט-אפ דרום קוריאני בשם TEGway פיתח מכשיר תרמו-אלקטרוני שמבקש להעשיר את חוויית המשחק של המציאות המדומה VR באמצעות הרגשות של חום, קור ואפילו כאב.

 

 

 

המשטח המוליך הגמיש של החברה יכול להשתלב בציוד לביש כמו כפפות, משקפיים או חליפות ובעזרים כמו ג'ויסטיק או כיסאות. להרגיש חום או קור כשדמות המשחק שלכם מתהלכת במדבר או בטונדרה? כיף. לחטוף זרם של כאב כשיורים עליה? קצת פחות כיף.

 

 

מי רוצה שהמשחק יכאיב לו? אף אחד, כנראה מי רוצה שהמשחק יכאיב לו? אף אחד, כנראה

 

 

TEGway היא התפתחות מעניינת אך מעט תמוהה בפריפריה של עולם ה-VR. תעשיית הגיימינג תולה תקוות רבות בטכנולוגיית המציאות המדומה, בהנחה שהיא תהווה עבורה מכרה זהב להגדלת בסיס הלקוחות שלה. כמה אולפני משחקים הציגו בתערוכת E3 האחרונה גרסאות חדשות מבוססות VR לכותרים קלאסיים שלהן, כל זאת כשבפועל חדירת הטכנולוגיה עדיין איטית, יקרה ולא ממש מרשימה. במציאות הזו המוצר של TEGway משול להשקעת הון רב בתפירת מכנסיים חדשים לפני שבודקים אם הלקוח בכלל צריך זוג נוסף. תמיד אפשר לפתח מוצר שעדיין אין לו שוק באמונה שהשוק ייווצר עם הזמן, אך זה נראה בעייתי כשמדובר במוצר שפשוט לא עושה טוב למשתמש.

 

 

תוצרי לוואי של פיתוחים טכנולוגיים זולגים לכל תחומי החיים. בתי חולים ומרפאות כבר משתמשים ביישומי VR כדי להקל על חולים שסובלים מכאבים כרוניים. אבל TEGway עושה הפוך לגמרי, במקום לעשות טוב היא במתכוון עושה רע. החברה לוקחת את החוויה המדומה שלב אחד עמוק יותר אל המציאות שממנה בכלל רצינו לברוח, ושוכחת את המטרה המקורית של המשחק: ללמוד, להתפתח וליהנות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x