• תפריט
חדשות טכנולוגיה

ועידת INNONATION השלישית יוצאת לדרך בהונג קונג ובסין

ועידת ההשקעות והחדשנות של ישראל-סין תיפתח מחר בערב גאלה חגיגי; מעל 120 חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים ישראליים צפויים להיפגש עם כ-5,000 משקיעים, אנשי ממשל ושחקנים אסטרטגיים

רחלי בינדמן 18:5524.06.17

ועידת ההשקעות והחדשנות של ישראל-סין - "INNONATION" - תיפתח מחר (א') בערב גאלה חגיגי. הוועידה תתקיים בסין ובהונג קונג. 

הוועידה מתקיימת זו הפעם השלישית ומובילה אותה קרן ההשקעות אינפיניטי בשיתוף עם NDRC - גוף המדיניות הכלכלית העליון בסין. במהלך ימי הוועידה צפויים להיפגש מעל 120 חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים ישראליים עם כ-5,000 משקיעים, אנשי ממשל ושחקנים אסטרטגיים מסין ומהונג קונג.

אמיר גל אור אמיר גל אור

 

הוועידה הינה הפלטפורמה המובילה לחיזוק והרחבת הקשרים המסחריים בין ישראל וסין ומאפשרת מפגש בין תעשיית החדשנות והיזמות בישראל לקהל המשקיעים בסין. בין משתתפי הוועידה ניתן למנות את צבי חפץ, שגריר ישראל בסין; מייסד חברת שיאומי, ג'ון לי; יו"ר קבוצת TCL, דונגשנג לי; מנכ"לית HSBC בסין, הלן וונג; יו"ר הוועידה והשותף המייסד של קרן אינפיניטי, אמיר גל אור; מנכ"ל ומייסד חברת ניוסופט, ליו ג'יראן; מנכ"ל כלל תעשיות, אבי פישר; ומנכ"ל המחלקה הבינלאומית בעליבאבא, ז'ואוקיונג גואו.

 

ג'ון לי ג'ון לי צילום: mi.com

 

דונדה ממריאה

 

בתוך כך, נודע שדונדה (Donde) הישראלית, אחת החברות שישתתפו בוועידה, זוכה לרוח גבית משמעותית בזכות משקיע ששומר בשלב זה על עמימות.

 

דונדה מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לאפיון חכם של מוצרים והטמעת חיפוש והמלצות ויזואלית באתרי קניות. היא עובדת עם אתרי הקמעונאות הגדולים בעולם ומטמיעה בהם כלי חיפוש אינטואיטיביים. עד כה זכתה להשקעות מ-UpWest Labs, AfterDox ומספר אנג'לים. סכום הגיוסים טרם נחשף.

 

ליאת זכאי, מייסדת דונדה ליאת זכאי, מייסדת דונדה

 

״מרגש לראות כמה מטובי המוחות בסין מעריכים את המוח הישראלי וכמהים לעבוד איתנו כדי לפתור בעיות מסובכות. הסינים במידה רבה מובילים את שוק הסחר המקוון העולמי וזוהי זכות גדולה עבור דונדה לעבוד עם החברות הגדולות והמשמעותיות ביותר בתחום", אמרה ליאת זכאי, מנכ״לית דונדה ואחת ממייסדיה. "אנחנו שמחים להיות חלק מהכנס ולעבוד עם הצוות של אינפיניטי בישראל ובסין שעוזר לדחוף ולקדם טכנולוגיות מהפכניות ויוצר תחושה אמיתית של כפר גלובלי״.

 

"האופן שבו מחפשים מוצרים ברשת לא השתנה ב-25 השנים האחרונות, מאז שהתחילו להשתמש בתיבות חיפוש טקסטואליות", הוסיפה זכאי. "כשאנחנו מחפשים דברים שעשויים ממילים, החיפוש הטקסטואלי עובד מצוין. אבל כשאנחנו חושבים על שמלה, נעליים, שעון, כסא, אנחנו חושבים עליהם באופן ויזואלי ולא מילולי. המערכות הקוגניטיביות של דונדה שמבוססות על ראייה ממוחשבת ועיבוד שפה טבעית, לומדות באופן אוטומטי את התכונות הויזואליות שמאפיינות מוצרים ואת האופן שבו אנשים חושבים עליהם״.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x