$
אפליקציות

סנאפצ'ט תהפוך את המשתמשים לפרסומות במציאות מוגברת

החברה השיקה מספר כלים למפרסמים, ביניהם יכולת לשתול פרסומות אנימציה כשהמשתמש מגיע למיקום ספציפי, להציע לו אנימציות AR ממותגים שונים ויכולת למידת הרגלי הצילום שלו

ויקי אוסלנדר 16:4116.05.17

סנאפ חושפת כלים חדשים למפרסמים, אחרי דו"חות כספיים ראשונים מאכזבים וחשש לקצב צמיחה נמוך. הכלים, בראשם פרסומות המופיעות במציאות מוגברת, הם העדכון הגדול ביותר לאפליקציית סנאפצ'ט מאז הושקה תכונת העדשות שלה ב-2015.

הכלים נשענים על הפילטרים המאוירים של אפליקציית הצ'ט; הראשון בהם מאפשר למפרסמים להכניס תוכן פרסומי אל תוך התמונות והסרטונים שמעלים המשתמשים ונקרא World Lenses. הוא צץ לראשונה לפני כשבועיים כשסנאפצ'ט שיתפה פעולה עם טאקו בל ואיפשרה למשתמשים להפוך את ראשם לטאקו וירטואלי ענק.

 

פרסומות סנאפצ'ט החדשות פרסומות סנאפצ'ט החדשות

 

הקמפיין הפרסומי יצא לקראת סינקו דה מאיו, חגיגות מסורתיות של מקסיקנים המתקיימות בכל שנה ב-5 במאי. ההצלחה שלו היתה מסחררת, עם יותר מ-224 מיליון שימושים. המוצר החדש יוצע מעתה למפרסמים נוספים, שיוכלו לקשט גם את רקעי התמונות בתוכן ממומן בדו-ממד או תלת-ממד.


המוצר השני שתשיק סנאפצ'ט, Audience Lenses, מתבסס על המידע שאוספת החברה על המשתמשים, כגון מיקום הגיאוגרפי, הסביבה בה בוחרים להפעיל את היישום ומה הם אוהבים לצלם. את כל המידע זה מפלחת החברה ומציעה ככלי לפרסום שממוקד לפי קריטריונים כגיל, מין ומקום.

 

המוצר השלישי הוא כלי שמוסיף באופן אוטומטי תוכן כשמשתמש נמצא במיקום מסוים. למשל, אם הוא מפעיל את האפליקציה באזור בתי ספר יתווספו פילטרים של חנויות בגדים או סרטים לבני נוער. חברת ההפקות של וורנר היתה הראשונה להשתמש בכלי זה, עם השקת הפרסומות שלה לסרט הנעורים "Everything, Everything".

 

לצד הדו"חות המאכזבים וצמיחת המשתמשים האיטית הציגה סנאפ גם נקודת אור: הזמן היומי שבו משתמש סנאפצ'ט ממוצע מבלה באפליקציה עלה מ-25 דקות ל-30 דקות. סנאפ מקווה שחשיפה מהותית זו לצד כמות המשתמשים הלא מבוטלת שלה תהווה גורם משיכה למפרסמים - ותתרום מעט לשורה התחתונה ההפסדית שלה.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x