$
הסטארטאפים המבטיחים 2017

מקומות 11 עד 20: מהבוידם של INFINIDAT ועד השיווק הביקורתי של Yotpo

וגם: הכבל שיתניע את רכב העתיד, הרצינות שקפצה על פלייבאז והחברה שמזהה טרנדים

כתבי כלכליסט 06:5201.05.17
מקום 11 - INFINIDAT: מאחסנת את התחזית בבוידם

החברה שמפתחת מערכות אחסון עקפה השנה את התחזיות של עצמה, כשהחלה לרשום רווחים. הצעדים הבאים: פריצה לתחום הענן והנפקה

 

מוצר: מערכות אחסון לארגונים

מייסד: משה ינאי

הקמה: 2011

עובדים: 500, בישראל, ארה״ב, יפן, אוסטרליה, שוודיה, הולנד ועוד

גיוסים: 230 מיליון דולר מ־TPG, סיגייט ועוד

 

אינפינדט (INFINIDAT), שקמה ב־2011 ומפתחת מערכות אחסון עבור ארגונים גדולים, עקפה בשנה החולפת את התחזיות של עצמה. התוכנית העסקית של חזתה שתהפוך לרווחיות עד לסוף 2018, אך הדבר קרה כבר ברבעון השלישי של 2016, כשגם בשלושת הרבעונים שעברו מאז החברה שמרה על מאז חיובי.

 

ועידת כלכליסט להייטק וחדשנות בניו יורק תיערך ב-16-18 במאי. לפרטים והרשמה לחצו כאן 

 

מכירות החברה, הנחשבת כבר כיום למובילה בתחומה ולכזאת הקוראת תיגר על ענקיות דוגמת EMC, עלו בשנה האחרונה ב־140% להיקף המוערך ב־200 מיליון דולר. מספר עובדי החברה, שעמד ביום העצמאות הקודם על 400, רשם גם כן זינוק ל־500 עובדים ברחבי העולם. גם הפריסה העולמית של החברה נמצאת בתנופה, כשרק בשנה האחרונה היא נכנסה ל־20 מדינות חדשות ובחמש מהן הקימה חברות בנות.

 

משה ינאי, מייסד אינפינדט משה ינאי, מייסד אינפינדט צילום: עמית שעל

 

בגזרה הטכנית היא השיקה מערכת אחסון התומכת במיינפריים (מחשבים ארגוניים רבי עוצמה), בצעד שנחשב לא פשוט עבור חברה צעירה יחסית.

 

בעתיד היא צפויה גם לקרוא תיגר על תחום הענן, ולהציע מערכות התומכות באחסון מקומי ובאחסון על מחשבים מרוחקים.

 

בחברה מאמינים כי יצליחו להגיע השנה להיקף מכירות של 500-400 מיליון דולר, ולהוסיף עוד כ־100 עובדים למצב כוח האדם שלה. מייסד החברה משה ינאי, שמכר בעבר שני חברות אחסון לענקיות EMC ו־IBM, מתכנן ככל הנראה ללכת הפעם עד הסוף - כשעתיד החברה טמון בהנפקה במהלך 2018 או 2019.

מאיר אורבך

 

מקום 12 - SimilarWeb: תעבורה איכותית

המובילה העולמית בניטור תעבורת גולשים, המציע מוצר מקיף בהרבה מגוגל ואמזון, צפויה להשלים בקרוב גיוס של עשרות מיליוני דולרים

 

מוצר: מדידה וניטור תעבורת גולשים

מייסד: אור עופר

הקמה: 2009

עובדים: 370 בישראל, בריטניה, ארצות הבריות, סין ויפן

גיוסים: 65 מיליון דולר מנספרס, דוקור, נפתלי השקעות, גיגי לוי, עומר קפלן, לירון רוז ויוסי ורדי

 

אם בעשור הקודם חברה ששחררה מוצר חדש יצאה בקמפיין פרסום ואז עקבה אחרי נתוני רכישה, היום כל חברה מעוניינת לדעת מראש כמה שיותר על הרגלי הרשת של המשתמשים שלה, כמו גם על משתמשי החברות המתחרות. לכך בדיוק מיועד השירות של סימילרווב (SimilarWeb), שביססה את מעמדה בשנה האחרונה כחברה המובילה בעולם למדידה וניטור של תעבורת גולשים. בין לקוחות החברה אפשר לציין את מיקרוסופט, איביי, סמסונג ו־Airbnb.

 

הכלים שפיתחה החברה, שנוסדה ב־2009 על ידי אור עופר, מוצעים גם במתכונת חינמית וגם כמערכת בתשלום לחברות וארגונים שמשתמשים בה כדי לבסס את אסטרטגיית הדיגיטל שלהם. המוצר אמנם מתחרה בשירותים דומים שמציעים אלקסה של אמזון וגוגל פייננס, אך הוא שונה בהיקף הכלים שהוא מציע. המוצר של החברה מסוגל לנטר את שוק המובייל; לעקוב אחר כמות הכניסות, זמן הגלישה ואיכות ההתקשורת עם האתר; כמו גם לפלח את פעילות הגולשים לפי מיקום גאוגרפי ולהשוות את נתוני הגלישה לאתרים מתחרים. החברה מנתחת כיום נתונים מ־80 מיליון אתרים ו־3 מיליון אפליקציות, ללקוחות במעל ל־90 מדינות.

 

מייסד סימילרווב אור עופר. רכישה מדי שנה מייסד סימילרווב אור עופר. רכישה מדי שנה צילום: אוראל כהן

 

החברה צפויה להשלים בקרוב גיוס של עשרות מיליוני דולרים שתוביל קרן ויולה, גיוס אשר נחשף ב”כלכליסט" בינואר השנה. הגיוס צפוי לשמש את החברה להרחבת הפעילות ולגיוס כוח אדם, ולא מן הנמנע שהוא יופנה גם לטובת רכישות נוספות, לאחר שהחברה רכשה חברה חדשה כל שנה בשלוש השנים האחרונות.

בשנה האחרונה החברה רכשה ב־10 מיליון דולר את Quettra האמריקאית, המספקת כלי מדידה למפתחי אפליקציות, הטמיעה את הפלטפורמה במוצר שלה ושילבה את עובדיה בחברה; וכן הוסיפה משרדים למשרדים בתל אביב, לונדון, סן פרנסיסקו וניו יורק משרדים בסין וביפן.

הגר רבט

 

מקום 13 - Valens: הכבל שיתניע את רכב העתיד

ולנס מגיעה מתחום שבבי הווידיאו, אך הטכנולוגיה שפיתחה להעברת מידע על כבלים זולים יכולה למצוא עצמה בכל רכב אוטונומי. גם מרצדס בעניין

 

מוצר: שבבי וידיאו

מייסדים: דרור ירושלמי (מנכ”ל), איל מסד, עירן לידא, גבי גור כהן, אלון בנזראי ונדב בנט

הקמה: 2006

עובדים: 250 בישראל, גרמניה ועוד

גיוסים: 100 מיליון דולר מגולדמן זאקס, IGP, Samsung Catalyst Fund, MediaTek ,Delphi

 

יצרנית שבבי הווידיאו ולנס (Valens) המשיכה השנה להתרחב, והגדילה את החדירה שלה לתחום הטכנולוגיות לרכב אוטונומי. טכנולוגיית ה־HdBaseT שפיתחה מסוגלת להעביר וידיאו ודאטה בקצב גבוה על כבלים זולים, דבר המהווה יתרון ברכבים ללא נהג שצפויים להשתלט על הרחובות בעתיד.

 

כך, היא חתמה השנה על שיתוף פעולה עם מרצדס, שבמסגרתו ענקית הרכב הגרמנית התחייבה להכניס את הצ'יפים של החברה למכוניות שהיא מייצרת. בחברה מתכוונים להגיע השנה להסכם עם חברות tier1 (יצרניות משנה לתעשיית הרכב) לשילוב הצ'יפים במוצרים השונים שהן משווקות, ולשלב את פיתוחיה במסכים הנמצאים בתחנות תחבורה ציבורית ברחבי ארצות הברית.

 

מייסדי ולנס מייסדי ולנס צילום: אוראל כהן

 

החברה, שנוסדה לפני יותר מעשור, חוותה השנה צמיחה גם בתחום הווידאו, כשהמכירות שלה גדלו ב־15%. הרווחים שלה השנה צפויים להסתכם בכמה עשרות מיליוני דולרים. לפני כחודש היא אף הכריזה על גיוס של 60 מיליון דולר ופתיחת משרדים חדשים בגרמניה, וכעת היא מפתחת מוצרים חדשים שיתמכו במהירויות העברת נתונים גבוהות יותר וברזולוציות 4K.

הגר רבט

 

מקום 14 - Datorama: ניתוח לפני הנפקה

דאטורמה שפיתחה תוכנה לניתוח נתוני פרסום הכפילה השנה את הכנסותיה, ומייסדיה כבר חושבים על הנפקה

 

מוצר: מערכת לניתוח נתוני שיווק ופרסום

מייסדים: רן שריג, אפי כהן וקתרין ריבנט

הקמה: 2012

עובדים: 220 בישראל וב־15 ערים נוספות בעולם, לרבות ניו יורק, סידני וסינגפור

גיוסים: 50 מיליון דולר מלייטספיד, מרקר ואינוביישן אנדברס

 

דאטורמה (Datorama), שמפתחת מערכת לניתוח נתוני שיווק ופרסום, ביצעה השנה קפיצת מדרגה. החברה, שקמה ב־2012, גייסה השנה 32 מיליון דולר והפנתה את הכסף להקמת מרכז פעילות חדש בבולגריה ולגיוס עשרות עובדים. אם ביום העצמאות הקודם מספר עובדיה עמד על 100 בלבד, כיום הוא עומד על 220 וצפוי לטפס ל־300 עד לסוף השנה הנוכחית. החברה הכפילה השנה את הכנסותיה, המגיעות כיום לעשרות מיליוני דולרים, ומייסדיה מאמינים שכך יהיה גם בשנה זאת.

 

מימין: אפי כהן ורן שריג, ממייסדי דאטורמה מימין: אפי כהן ורן שריג, ממייסדי דאטורמה צילום: עמית שעל

 

הצלחת החברה בעידן של ריבוי ערוצי שיווק, שבו כל חברה מנסה לנצל עד למקסימום את תקציב הפרסום שלה, גרם לחברת המחקר האמריקאית גרטנר לסמן את דאטורמה כאחת מחברות הסטראט־אפ המחזיקות בחזון של ממש. אך למרות היותה מטרה איכותית לרכישה — מנהליה מתכננים להמשיך לצמוח לבד ואף מתכננים לצאת להנפקה בטווח הלא מאוד רחוק.

מאיר אורבך

 

מקום 15 - Checkmarx ו־SentinelOne: מעמד מוגן בסייבר

המשקיעים זיהו השנה את הייחוד במוצר של סנטינלוואן, והארגונים התחילו להבין את חשיבות המוצר של צ'קמרקס

 

צ'קמרקס

מוצר: טכנולוגיה לאיתור פרצות אבטחה באפליקציות בשלב הפיתוח

מייסד: מתי סימן

הקמה: 2006

עובדים: 340, 200 ברמת גן, השאר בסניפים בארה"ב, ברזיל, סינגפור, גרמניה, בריטניה, צרפת ופורטוגל

גיוסים: כ־100 מיליון דולר, בעיקר מאינסייט ונצ'רס האמריקאית

 

סנטינלוואן

תחום: תוכנת הגנת סייבר שמבוססת על בינה מלאכותית ולמידת מכונה

מייסדים: תומר וינגרטן ואלמוג כהן

הקמה: 2013

עובדים: כ־300, 130 מהם בארץ, היתר בארה"ב, בריטניה, צרפת, הולנד, יפן ועוד

גיוסים: 110 מיליון דולר מהקרנות פוינט ונצ'רס, סאונד ונצ'רס, וסטלי גרופ, טרד פוינט ונצ'רס

 

צ'קמרקס (Checkmarx), חברת הסייבר הוותיקה ביותר בדירוג, חולקת את המקום ה־14 עם החברה החדשה בשכונה, סנטינלוואן (SentinelOne). על סנטינלוואן, שנוסדה ב־2013 על ידי תומר וינגרטן ואלמוג כהן, עברה שנה יוצאת דופן, שמעידה שגם המשקיעים הזרים וגם הלקוחות זיהו שמדובר במוצר ייחודי. הפתרון שהיא מציעה מתאים לכל מכשירי הקצה הארגוניים, ומבוסס על אוטומטיזציה שנשענת על למידת מכונה, במה שמבטל את התלות בכוח אדם לביצוע פעולות הגנה. לחברה כבר קרוב ל־2,000 לקוחות, רובם הגדול נוסף בשנה האחרונה. בנוסף, החברה הצעירה יחסית השלימה השנה סבב גיוס של 70 מיליון דולר — הגיוס הגדול ביותר בתחום בסייבר הישראלי ב־2016. היא גם פתחה משרדים בקליפורניה, לונדון, פריז, גרמניה, הולנד ויפן ועשתה בתוך שנה אחת את המעבר מסטארט־אפ לחברת צמיחה, כשבידיה מוצר שנמצא בשימוש נרחב בשוק. לחברה נוספו השנה כ־140 עובדים, ובשנה הקרובה צפויים להצטרף 100 נוספים. היא גם צפויה להשיק בקרוב גרסה מתקדמת יותר של המוצר שלה.

 

מימין: מתי סימן ועמנואל בן זקן, מייסד ומנכ"ל צ'קמרקס מימין: מתי סימן ועמנואל בן זקן, מייסד ומנכ"ל צ'קמרקס צילום: יח"צ

 

צ'קמרקס, שהוקמה ב־2006 על ידי מתי סימן, המשיכה לגדול ב־2016 גם מבחינת הכנסות וגם מבחינת עובדים. החברה, שפיתחה טכנולוגיה שסורקת אוטומטית את קוד הפיתוח כדי לאתר פרצות אבטחה ולבדוק את תאימות הקוד לדרישות האבטחה בארגון, הכפילה את הכנסותיה פי חמישה בשלוש השנים האחרונות, ובשנה האחרונה לבדה גייסה 150 עובדים. על פי הערכות, הכנסותיה של החברה עומדות על עשרות מיליוני דולרים בשנה. ב־2015 השקיעה בה אינסייט ונצ'רס האמריקאית 84 מיליון דולר, במה שמאפשר לה לבחון רכישת חברות בשנה הקרובה ולגייס עובדים נוספים. היא צפויה להמשיך לגדול על רקע ההבנה של ארגונים שונים כי חלק ניכר מהאחריות לאבטחת התוכנה צריך להתבצע כבר בשלב הפיתוח.

הגר רבט

 

מקום 16 - Playbuzz: כבר לא משחקת

החברה שהייתה מזוהה עד כה עם חידוני רשת קלילים תנסה השנה לארוז גם סיפורים עיתונאיים רציניים

 

מוצר: פלטפורמה ליצירת תוכן

מייסדים: תום פחיס ושאול אולמרט

הקמה: 2012

עובדים: 150, בישראל, ברזיל, רוסיה, יפן ועוד

גיוסים: 31 מיליון דולר מכרמל, פירסט טיים, עודד ורדי, דיסני וסבן ונצ'רס

 

פלייבאז (Playbuzz), שהוקמה ב־2012, מבקשת לגשר על הפער שקיים בין כותבים ומפרסמים לבין המדיה החדשה והרשתות החברתיות, שמכתיבות אריזה שונה של תוכן. החברה של תום פחיס ושאול אולמרט נבדלת מחברות תוכן אחרות בכך שהיא לא מנסה להוביל את הקוראים לתוך הכתבה באמצעות קידום תוכן, אלא מתמקדת ביחידת התוכן עצמה.

 

מימין: תום פחיס ושאול אולמרט. השקעה מדיסני מימין: תום פחיס ושאול אולמרט. השקעה מדיסני צילום: שירן כרמל

 

עד היום, החברה היתה מזוהה בעיקר עם תוכן קליל יותר ועם פורמטים כגון משחקים וחידוני רשת, אך בשנה הקרובה היא תנסה לחדור לתחום הסיפורים העיתונאיים הארוכים יותר. הפלטפורמה שלה מבוססת על חלוקת הסיפור למקטעים, דוגמת תמונות, ציטוטים וסרטונים, כשכל אחד מהם מיועד להגדלת פעילות הקורא באתר. בנוסף, החברה מספקת לגופי התוכן כלי מעקב שמראים להם אלו קטעים בכתבה זכו להצלחה, וזאת כדי שיוכלו לערוך מקצה שיפורים. החברה עובדת כיום עם 13 אלף גופי תוכן בחודש, והיא עובדת בימים אלה על צירוף לקוחות חדשים והרחבת שיתופי הפעולה עם אלו הוותיקים.

 

פלייבאז הצליחה להכפיל השנה את החשיפה שלה, והתוכן שלה מגיע היום לחצי מיליארד משתמשים בכל העולם. גם מצבת כוח האדם בחברה גדלה מ־100 ל־150 עובדים, 90 מהם בארץ. למשרדים של החברה בארץ, בלונדון, ניו יורק, לוס אנג'לס, המבורג וברזיל הצטרפו השנה גם נציגויות ברוסיה ויפן. פלייבאז גייסה עד היום 31 מיליון דולר, האחרון שבהם לפני כשנה מדיסני וחברת ההשקעות של חיים סבן, שהפכו שתיהן לשותפות אסטרטגיות של החברה ועושות שימוש בכלי התוכן שלה. מלבד זאת, החברה גייסה בעבר גם מכרמל, פירסט טיים ועודד ורדי.

הגר רבט

 

 

מקום 17 - WalkMe: עזרה בדרך

וולקמי שמנגישה אתרים מסובכים ביצעה בשנה האחרונה שתי רכישות, והחלה להתרחב לשווקים שאינם דוברי אנגלית

 

מוצר: הנגשה ויזואלית של אתרים ואפליקציות

מייסדים: דן עדיקא, רפאל סווירי ואייל כהן (פרש)

הקמה: 2011

עובדים: 460, בתל אביב, פריז, אוסטרליה, ארה"ב ויפן

גיוסים: 92.5 מיליון דולר, בין היתר מ־Insight Venture Partners, Greenspring Associates, Scale Venture Partners,Geminia Israel Ventures, Giza Venture Capital, Mangrove

 

מייסדי וולקמי (WalkMe), דן עדיקא ורפאל סווירי, זיהו ב־2011 את הצורך בתיווך בין המשאבים הדיגיטליים שיש לארגונים ובתי עסק לצורכי הלקוח. החברה מפתחת מאז פלטפורמה שמתלבשת על האתר או האפליקציה ומספקת סט של אלמנטים ויזואליים כדי להדריך את המשתמש בצרכיו, בדומה ל־GPS שמספק הכוונה עד להגעה ליעד המבוקש או האטב המיתולוגי מהגרסאות הישנות של תוכנות האופיס של מיקרוסופט.

 

מימין: דן עדיקא ואייל כהן, ממייסדי וולקמי מימין: דן עדיקא ואייל כהן, ממייסדי וולקמי צילום: אוראל כהן

 

יותר מ־1,000 הלקוחות של החברה מגיעים ממגוון רחב של תחומים — חברות תוכנה, אתרים פיננסיים, מערכות בריאות ועוד — ולמעשה המוצר של וולקמי רלבנטי בכל אתר שבו יש צורך בביצוע פעולות מורכבות. החברה עשתה כברת דרך משמעותית השנה כשהחתימה מאות לקוחות חדשים. לנציגויות החברה בתל אביב, פריז, אוסטרליה, ניו יורק, צפון קרוליינה וסן פרנסיסקו, הצטרף השנה גם סניף ביפן, שמסמן התרחבות לקהל חדש במדינות שבהן שפת האם אינה אנגלית.

 

בנוסף, החברה השיקה השנה חטיבת מובייל ייעודית, ומאז תחילת 2017 ביצעה שתי רכישות. בינואר היא רכשה את Abbi הישראלית שפיתחה מערכת למקסום לחיצה על מודעות ובמרץ רכשה את סטארט־אפ ניתוח הנתונים האמריקאי־ישראלי Jaco, והשתמשה לשם כך ב־50 מיליון דולר שגייסה בקיץ שעבר. כל אלה צפויים להביא אותה לרשום את הרבעון הטוב ביותר בהיסטוריה שלה, כשהמטרה הבאה עשויה להיות הנפקה.

הגר רבט

 

מקום 18 - Perfecto: בדיקה כוללת

פרפקטו, שעברה מבדיקת אפליקציות לבדיקת כל סוגי התוכנות, סוגרת עסקאות במיליונים

 

תחום: בדיקת תוכנה

מייסדים: יורם מזרחי, ערן יניב וג'קי אלאל

הקמה: 2006

עובדים: 350 בראש העין ובבוסטון

גיוסים: 90 מיליון דולר מוורטקס, כרמל ונצ'רס, גלובספאן קרוסואבר ועוד

 

על חברת בדיקת התוכנה פרפקטו (Perfecto), שנוסדה ב־2006 על ידי יורם מזרחי, ערן יניב וג'קי אלאל, עברה שנה של שינויים. היא עברה מבדיקת תוכנה במובייל בלבד לבדיקת תוכנה בכל פלטפורמה, במה שעזר לה לעבור מעסקאות של מאות אלפי דולרים לכל היותר לעסקאות ענק של 7 ספרות.

 

עסקאות אלו גררו גם תוספת של 100 עובדים למצבת כוח האדם, אך חשוב מכך - הן יצרו בקרב מובילי החברה את ההבנה כי היא יכולה להתקיים באופן רווחי, או לכל הפחות באופן מאוזן.

 

המייסד ערן יניב. הנפקה או מכירה לענקית המייסד ערן יניב. הנפקה או מכירה לענקית צילום: עמית שעל

 

החברה גייסה עד היום 90 מיליון דולר - בין היתר מוורטקס, כרמל ונצ’רס וגלובספאן קרוסאובר - אך בשל הגידול בהכנסות היא לא צפויה לצאת בקרוב לגיוסים נוספים.

 

גם בדיקת התוכנה בתחום המתפתח של האינטרנט של הדברים צפויה לתרום להמשך הצמיחה של החברה שהנהלתה יושבת בבוסטון, ולא מן הנמנע שבטווח של השנתיים הקרובות נראה אותה נמכרת לענקית טכנולוגיה או מונפקת בבורסה האמריקאית.

מאיר אורבך

 

מקום 19 - Taykey: טרנדים נגד טרור

טייקי עברה ממכירת שטחי פרסום לזיהוי טרנדים, והשיקה כלי נגד פרסום באתרי טרור

 

תחום: זיהוי טרנדים עבור מפרסמים

מייסד: עמית אבנר

הקמה: 2010

עובדים: 70, בישראל וניו יורק

גיוסים: 32 מיליון דולר מסקויה, מרקר ואריק שמידט

 

השנה הייתה שנת מהפך עבור טייקי (Taykey) שנוסדה ב־2010. אחרי חמש שנים בהן מכרה שטחי פרסום אינטרנטים, ב־2015 החליט המייסד עמית אבנר להעביר את החברה לעולם זיהוי הטרנדים, ובשנה האחרונה ההחלטה הזאת השתלמה. מחברה עם הכנסות שנתיות של מיליוני דולרים בודדים, היא הפכה לחברה אשר מוכרת דאטה בעשרות מיליוני דולרים. כלי האנליטיקן שפיתחה החברה משמש כיום חברות מובילות כמו קוקה קולה וסמסונג, שמתאימות את הקמפיינים שלהם לנתונים שהחברה שולפת עבורם. לאחרונה היא אף חשפה כלי אשר מסייע למפרסמים להמנע מאתרים התומכים בטרור.

 

עמית אבנר, מייסד טייקי עמית אבנר, מייסד טייקי

 

החברה, שגייסה 32 מיליון דולר מסקויה, מרקר ויו”ר גוגל אריק שמידט, מעסיקה כיום כ־70 עובדים ומתכוונת להגיע ל־100 עובדים עד סוף השנה הקרובה. הכנסות החברה שולשו בשנה האחרונה, ובחברה מצפים לקצב גידול דומה בשנה הקרובה.

מאיר אורבך

 

מקום 10 - Yotpo: שיווק ביקורתי

עם הסכמים מול פייסבוק ופינטרסט, יוטפו מנסה לשנות את מודל השיווק ברשת

 

תחום: שיווק באמצעות תוכן גולשים

מייסדים: תומר טגרין ועומר כהן

הקמה: 2011

עובדים: 160 בתל אביב ו־100 בניו־יורק

גיוסים: 50 מיליון דולר מבסמר בלאמברג קפיטל, וינטג׳, אינוביישן אנדוורס וקרן אייסס אינדסטריס

 

יוטופו (Yotpo) — המפתחת מערכות שיווק מבוססות תוכן גולשים — השלימה ביוני 2016 גיוס משמעותי של 22 מיליון דולר בהובלת קרן בסמר, שאיפשר לה להוסיף עשרות רבות של עובדים למצבת עובדיה ולהמשיך לרוץ קדימה. החברה שייסדו בשנת 2011 תומר טגרין ועומר כהן, העסיקה בתחילת 2016 150 עובדים, וכיום היא מעסיקה כבר 260 עובדים, רובם בתל אביב ומיעוטם בניו־יורק.

 

עובדי יוטפו עובדי יוטפו צילום: אביגיל עוזי

 

בשנה החולפת החברה שילשה את המכירות שלה וחיזקה משמעותית את מעמדה כזרוע שיווק של חברות שמעדיפות לפנות ללקוחות פוטנציאליים באמצעות תוכן גולשים אותנטי. בין היתר, היא חתמה על הסכמים עם פינטרסט, פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות.

 

אנשיה טוענים כי הפרסום המסורתי שייך לעבר, וכי המודל שפיתחה החברה - המאפשר למותגים לקדם עצמם דרך ביקורות גולשים, ולגולשים לזכות בהטבות שונות עבור השימוש בפלטפורמה - הוא העתיד של השיווק ברשת. מייסדה מתמקדים כיום בעיבוי מערך המכירות של החברה ובפתיחת סניף בבריטניה, וצופים להכפלת ההכנסות ולגיוס עשרות עובדים נוספים.

מאיר אורבך

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x