$
אפליקציות

סנאפ משדרגת את כלי הפרסום של סנאפצ'ט: מאפשר פילוח ממוקד של המשתמשים

על מנת למשוך יותר מפרסמים לאפליקציה, סנאפ השיקה כלי ניהול קמפיינים פרסומיים חדש. הכלי שנוסה בהצלחה במספר קמפיינים, יאפשר לקבל מיקוד הרבה יותר מפורט ומפולח של מיקום ופעילות משתמשי האפליקציה

עומר כביר 14:1813.04.17
סנאפצ'ט תשיק כלי חדש שיאפשר למפרסמים לראות האם קמפיינים באפליקציית המסרים הזמניים אכן מביאים אנשים לבתי העסק שלהם, דוגמת מסעדות, חנויות ואולמות קולנוע – כך הודיעה הלילה (ה') החברה האם, סנאפ (Snap).

 

סנאפ יצאה להנפקה בתחילת מרץ, ואולם בחודש וחצי שעברו מאז מצב המניה לא היה מזהיר. כיום היא נסחרת מתחת למחיר ההנפקה. בין הסיבות לכך ניתן למנות תחרות אגריסיבית מצד פייסבוק, וחשש של משקיעים מיציבות מודל ההכנסות של החברה, שמבוסס על הצגת פרסומות.

 

כעת, בניסיון לתחזק את מודל זה, למשוך מפרסמים חדשים ולשמר קיימים, עתיד סנאפצ'ט להשיק את הכלי החדש, Snap to Store, שאמור לסייע להם לראות את ההצלחה של קמפיינים שהם עורכים באפליקציה. החברה בוחנת את הכלי מסוף 2016, בשיתוף עם מפרסמים כמו 7-אילבן, וונדי'ס ופראמאונט, ועתה תרחיב את הגישה אליו למגוון מותגים בתחומי הקמעונאות, המזון המהיר, הסרטים.

סנאפ לא מפסיקה לחפש מודלים עסקיים חדשים סנאפ לא מפסיקה לחפש מודלים עסקיים חדשים

 

סנאפצ'ט אוספת מידע רב על מיקום המשתמשים שלה: כל פעם שמשתמש פותח את האפליקציה, המיקום שלו נשלח לענן ונשמר במאגר המידע של החברה (אם המשתמש נתן ליישום גישה ל-GPS). לפי מידע שפרסמה החברה, 80% ממשתמשי האפליקציה עושים בה שימוש במסעדות, 66% בקניונים, 50% במכון כושר ו-49% בשדה התעופה.

 

בתשקיף שהגישה סנאפ לפני ההנפקה, היא תיארה את אופן העבודה של קמפיין פרסום של וונדי'ס, שמדגים איך יעבוד הכלי החדש: משתמשת מבקרת בסניף של רשת המזון המהיר, מצלמת תמונה תוך שימוש בגיאופילטר ממומן של הרשת (במקרה זה, לקידום סנדוויץ' עוף וחלפיניו), ומפרסמת אותה כ-Story או שולחן ישירות לחברותיה. חלק מחברותיה רואות את התמונה, וחלקן מחליטות לבקר בחנות זמן קצר לאחר מכן. חברות אחרות לא רואות את התמונה, אך מבקרות בסניף בכל זאת.

 

החברה משווה בין שיעור הביקור של משתמשים שראו את התמונה (או תמונות אחרות שעשו שימוש בפילטר) לאלו שלא ראו אותה, על מנת לקבוע עד כמה היא הביאה משתמשים לבית העסק. במקרה של וונדי'ס, מתודולוגיה זו העלתה ש-42 אלף איש נוספים הגיעו לוונדי'ס בשבוע שאחרי שנחשפו לגיאופילטר הממומן של הרשת.

 

הכלי לא רק נותן אינדיקציה ליעילות של הקמפיין בעולם הלא-מקוון, אלא גם יאפשר למפרסמים לצפות בנתוני עומק כמו הגיל והמיקום של אנשים שביקרו בחנויותיהם אחרי שנחשפו לפרסומת. הגישה לכלי תהיה פתוחה לכל המפרסמים שרכשו פרסומת בסכום מסוים.

 

לדברי החברה, בכל מקרה לא יועבר למפרסמים מידע אישי של משתמשים פרטיים, אלא רק מידע סטטיסטי כללי. בנוסף, בניגוד לאפליקציות אחרות, מידע על מיקומו של המשתמש נאסף רק כאשר האפליקציה פתוחה ובשימוש. עם זאת, בהתחשב בצורך של סנאפ לשמור על צמיחה גבוהה ולהרחיב את הכנסותיה מפרסומות, אי אפשר שלא לתהות כמה זמן יעבור לפני שגם סייג זה יבוטל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x