$
הייטק והון סיכון

הסטארט-אפ הישראלי Minute Media גייס 15 מיליון דולר

החברה שהייתה ידועה בעבר כ-90min גייסה עד כה כ-60 מיליון דולר. היא מפעילה פלטפורמות תוכן ייעודיות לספורט שמאפשרות לגולשים לייצר את התכנים האישיים שלהם

מאיר אורבך 17:3114.02.17

חברת הסטארט-אפ הישראלי Minute Media, גייסה 15 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה Qumra Capital. לצד קומרה השתתפו בסבב ההשקעה הנוכחי חלק מהמשקיעים הקיימים וביניהם: Battery Ventures, Dawn Capital Gemini ו-ProSieben. יחד עם גיוס ההון הנוכחי מגיע סך ההשקעות בחברה לכ-60 מיליון דולר. החברה מחזיקה במותגי הספורט 90min - פלטפורמת תוכן לכדורגל ו-12up פלטפורמת תוכן לספורט אמריקאי.

 

מהחברה נמסר שהסכום שגויס ישמש את החברה לצמיחה והתרחבות לשווקים חדשים, העמקת ההובלה בכדורגל העולמי לטריטוריות נוספות, האצת הפיתוח הטכנולוגי והגדלת צוות הפיתוח של החברה בישראל בכ-50%, וכן הרחבת צוותי המכירות והתוכן בלונדון, ניו יורק, טוקיו, סינגפור,סאו פאולו ומנילה.

 

Minute Media, שהייתה ידועה בעבר בשם 90min, הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד, המשמש כמנכ"ל החברה, גילי בימן ויובל לרום. החברה מעסיקה 140 עובדים מחציתם בישראל. היא מאפשרת לחובבי ספורט לייצר תכני מולטימדיה עשירים, סרטוני וידאו, כתבות ותמונות באמצעותם הם יכולים לספר את הסיפורים, מזווית אישית וגם מאחורי הקלעים של אירועי הספורט. בחודש מאי 2016 השיקה Minute Media את 12up, פלטפורמת ספורט ייעודית לספורט אמריקאי ותוך פחות מ-8 חודשים צברה הפלטפורמה מיליוני משתמשים. 12up מדורגת היום בעשירייה הפותחת של ComScore לצד אתרי ספורט אמריקאי מובילים כמו ESPN, Yahoo! Sport, Fox ו-NBC.

 

אסף פלד אסף פלד

 

אסף פלד, מנכ"ל Minute Media, אמר: "הגיוס הנוכחי מתקיים על רקע צמיחה משמעותית בפעילות החברה בשנה האחרונה בשתי הפלטפורמות. המטרה שלנו ב-2017 היא להעמיק את ההובלה שלנו בשוק הספורט העולמי, ובכלל זה השוק האמריקאי, להאיץ את הפיתוח לקראת אליפות העולם בכדורגל שתערך ב2018 ברוסיה, וכמו כן לאפשר השקה מוצלחת של פלטפורמה ייחודית בתחום ה- esport שהופך לאחד התחומים החמים ביותר בעולם הספורט בימים אלה".

 

עוד מוסיף פלד כי "אחד הדגשים המרכזיים שלנו בשנתיים הקרובות הוא להעמיק את הפיתוח של הפלטפורמה המוצרית והטכנולוגית שלנו באופן שמאפשר לכמות הולכת וגדלה של אתרי חדשות מובילים , קהילות ספורט ברחבי העולם ומפתחי אפליקציות להתחבר אלינו לפלטפורמה ולהעשיר את החוויה עבור מיליוני משתמשי הקצה שלנו. זו הסיבה שאנחנו מרחיבים את צוות המוצר והפיתוח הישראלי באופן משמעותי בימים אלה" .

 

ב ועז דינטי, מנהל שותף ב-Qumra Capital "כבר יותר מעשור המוציאים לאור בכל העולם עוברים טלטלה גדולה בעקבות המעבר מהעיתונות הכתובה לעיתונות האונליין ו-Minute Media מייצגת את הדור הבא של עיתונות הספורט. כיום החברה מובילה עולמית בתחום הכדורגל ואנו בטוחים שהיא תהפוך למובילה עולמית הגדולה ביותר בעולם הספורט בכלל – במיוחד עבור דור המילניאלס – קהל יעד אטרקטיבי שכל המפרסמים והמוציאים לאור מכוונים אליו".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x