$
הייטק והון סיכון

Exceed.ai גייסה 1.5 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי מפתח מערכת צ'טבוטים לצרכי מכירות ושיווק שמתחברת ישירות למערכות המידע של החברה ולא מצריכה מעורבות טכנית מצדה. החברה הוקמה על ידי אילן קזן וירון ישמח-משה ב-2016

מאיר אורבך 11:2513.02.17

חברת הסטארט-אפ הישראלית Exceed.ai גייסה 1.5 מיליון דולר מקרן ההון סיכון גלילות קפיטל פרטנרס. Exceed.ai מפתחת צ'טבוטים שיכולים להתאים עצמם למסר ולצורך. כך, הטכנולוגיה של החברה מאפשרת יצירת שיחות שמותאמות אישית לכל לקוח אוטומטית על גבי כל אפליקציית מסרים מיידים.

 

המערכת שפיתחה Exceed.ai נמצאת כבר בשימוש של כמה מותגים בינלאומיים, שמשתמשים בה כדי ליצור חווית שיחה למכירות, שיווק ומעורבות משתמשים באמצעות הצ'טבוט. המערכת מתחברת לקטלוג המוצרים של המותג, לבסיסי ידע, מערכות ניהול הלקוחות, ומערכות ה-Back-end האחרות, ויוצרת חווית משתמש חדשה על ידי שימוש באלמנטים של הבנת שפה טבעית ובינה מלאכותית. כל זאת ללא מעורבות טכנית מצד החברה.

 

מייסדי Exceed.ai אילן קזן וירון ישמח משה מייסדי Exceed.ai אילן קזן וירון ישמח משה צילום: יותם רומנו

 

החברה הוקמה על ידי אילן קזן וירון ישמח-משה בשנת 2016.  אילן קזן ניהל בעבר את קו המוצרים של WebEx בסיסקו, והחזיק בתפקידי ניהול במספר משרות בכירות בחברות סטארט-אפ. ירון ישמח-משה הוא יוצא יחידות טכנולוגיות, שהחזיק מספר משרות בכירות הן בחברות סטארט-אפ והן בתאגידים בינלאומיים. Exceed.ai בוגרת המחזור השלישי של האקסלרטור SigmaLabs - תכנית האצה עבור סטארט-אפים בשלבים מוקדמים.

 

״אפליקציות מסרים הו פכות להיות המדיום החדש למכירות ושיווק ולתקשורת עם לקוחות. העתיד של השיווק והמכירות יכללו ערוצים שבו יוכלו המותגים לדבר עם לקוחותיהם היכן שהם נמצאים ובמקום הכי נוח עבורם. זאת הסיבה שבעוד מספר שנים צ׳טבוטים יהיו חלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של מותגים גדולים, ממש כמו שהיום אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל הן חלק אינטגרלי מהתמהיל השיווקי של כל מותג מוביל ״ הסביר אילן קזן, מנכ״ל Exceed.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x