$
אפליקציות

בונז'ור סנאפצ'ט: המשרד הראשון של החברה מחוץ לארה"ב הוקם בפריז

החברה חתמה על שורה של הסכמי שיתוף פעולה עם גופי תקשורת צרפתיים ותתחיל ליצור לראשונה תוכן בשפה נוספת שיוצג במסך "דיסקבר", אחד ממקורות ההכנסה העיקריים באפליקציה

נמרוד צוק 14:2915.09.16
סנאפצ'ט מתרחבת אל מחוץ לארה"ב: החברה פתחה משרד בפריז וחתמה על שורה של הסכמי שיתוף פעולה עם גופי מדיה צרפתיים, הראשונים מסוגם לייצור תוכן בשפה שאינה אנגלית.

 

החברה הודיעה היום (חמישי) כי היא חוברת לעיתון "לה מונד", למגזין "פארי מאץ'" ולאתר הספורט L’Equipe, לצד מספר גופים נוספים, לייצור תכנים לקהל הצרפתי שיוצגו למשתמשיה במסך "דיסקבר" באפליקציה.

 

דיסקבר. תכנים בצרפתית דיסקבר. תכנים בצרפתית צילום: youtube

 

פיצ'ר דיסקבר, שכלול באפליקציה מאז תחילת 2015, מציג תכנים שנארזו במיוחד עבור סנאפצ'ט מגופי תוכן כמו נשיונל ג'אוגרפיק, באזפיד, CNN, ערוץ הספורט ESPN ו-MTV ולטענת החברה זוכה ל-100 מיליון משתמשים בחודש, מתוך 150 מיליון באפליקציה בכלל. תכני דיסקבר הם אחד ממקורות ההכנסה העיקריים של החברה.

 

המהלך עשוי להיות חלק מההתארגנות של סנאפצ'ט לקראת הנפקה קרובה, שעשויה להתרחש על פי דיווחים לא רשמיים במחצית השניה של 2017. נראה כי החברה מנסה להגדיל את הכנסותיה ולצמצם הוצאות על פיצ'רים פחות פופולריים, כמו פיצ'ר "סיפורים מקומיים" שבוטל ו-15 עורכיו פוטרו.

 

השלוחה הצרפתית תחל לפעול בתחילת אוקטובר ותנוהל על ידי עמנואל דוראנד, בתפקידו הקודם סגן נשיא בחברת וורנר. לחברה יש כיום כ-8 מיליון משתמשים בצרפת.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x