$
חדשות טכנולוגיה

הרבה אחרי המתחרות: פינטרסט תציג מודעות וידיאו

הרשת החברתית תתחיל להציג למשתמשי המובייל שלה בארה"ב ובריטניה פרסומות וידיאו. מנתונים שפרסמה החברה עולה כי 55% ממשתמשיה תופסים אותה כאתר שופינג

נמרוד צוק 14:3118.08.16
באיחור ניכר אחרי המתחרות, גם פינטרסט מתחילה להציג מודעות וידיאו למשתמשיה. בשלב הנוכחי המודעות יוצגו למשתמשי המובייל בלבד, כאשר בעת המעבר על הפיד יוצג פריוויו קצר של הפרסומת ללא סאונד, ורק אם המשתמש הקליק על המודעה הוא יצפה בווידיאו המלא עם קול.

 

בנוסף, הרשת החברתית מאפשרת למפרסמים לחבר לכל סרטון מספר פוסטים רגילים שיופיעו מתחתיו כאשר פותחים אותו לצפייה, פוסטים שמראים תכנים נוספים הקשורים למוצר, כגון הסברים אילו שימושים אפשר לעשות איתו או כאלו שמאפשרים להזמין אותו.

 

מודעת וידיאו למוצרי קוסמטיקה מודעת וידיאו למוצרי קוסמטיקה צילום: pinterest

 

המהלך מגיע שבועיים אחרי שפינטרסנט הודיעה כי היא מפתחת נגן וידיאו מובנה שיאפר להעלות אליו סרטונים ישירות, לצד פיצ'רים נוספים כמו מנוע המלצות שיציע למשתמש סרטונים רלבנטיים לתחומי העניין שלו. האתר אמנם תומך בווידיאו מאז 2013, אבל רק כהטמעה של קישורים חיצוניים מאתרים כמו יוטיוב או וימאו, פורמט שאינו מאפשר לחברה לשלב בהם פרסומות. בפוסט בו הציגה החברה את הפיצ'ר החדש היא טענה כי בשנה האחרונה גדל מספר הסרטונים שאנשים מעלים לאתר ב-60%, כאשר ממחקר שערכה בין משתמשיה עולה כי הסיכוי שמשתמש יצפה בסרטוני הדרכה בפינטרסט כפול לעומת אתרי תוכן אחרים.

 

פינטרסט נכנסת לשוק אחרי שמתחרות חזקות יותר כמו פייסבוק, יוטיוב, טוויטר וסנאפצ'ט כבר מאפשרות למפרסמים להציג פרסומות וידיאו מזה זמן רב. לטענת החברה, העובדה כי היא נתפסת במידה רבה כאתר שופינג (55% ממשתמשי פינטרסט חושבים עליה באופן כזה, לעומת 12% בלבד במקרה של פייסבוק ואינסטגרם) יהפוך את מודעות הווידיאו שלה לאפקטיביות יותר.

 

מודעות הווידיאו יופיעו בשלב ראשון רק אצל משתמשים בארה"ב ובבריטניה, כאשר החברה תמכור אותן למפרסמים ישירות דרך סוכני מכירות אנושיים בלבד, ולא באמצעות המנגנון האוטומטי שמשמש לרכישת פוסטים ממומנים רגילים. החברה תחייב את המפרסמים בתשלום גם במקרה שהמשתמש צפה בפריוויו בלבד, ולא רק כאשר משתמשים הקליקו כדי לצפות בגרסה המלאה.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x