שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אפליקציות

סנאפצ'ט דווקא זוכרת: משיקה כלי לשמירת תוכן

האפליקציה שהאפיון המרכזי שלה היה מחיקת חומרים לאחר פרק זמן מוגדר מראש, הציגה פיצ'ר בשם "זיכרונות" שמאפשר שמירת תכנים על המכשיר השולח, ככל הנראה במאמץ לשמר קהל מבוגר יותר

נמרוד צוק 11:1707.07.16
סנאפצ'ט משנה כיוון, עם צעד ראשון לעיסוק בתכנים שנשמרים לאורך זמן ולא נמחקים אוטומטית לאחר שנשלחו או פורסמו: החברה חשפה אתמול (רביעי) פיצ'ר חדש בשם "זיכרונות" שמאפשר לשמור עותק מקומי של תמונות וסיפורים לשימוש מאוחר.

 

עד כה, כאשר משתמש באפליקציה שלח תמונה או סרטון לחבר או פרסם מקבץ סרטונים כ"סיפור" עבור העוקבים שלו, הם נמחקו משני המכשירים, זה של השולח וזה של המקבל, לאחר פרק זמן מוגדר מראש - אלמנט מרכזי בתפיסה של סנאפצ'ט, וזה שעליו האפליקציה בנתה את קהל המשתמשים הראשוני שלה. עם פיצ'ר הזכרונות הם עדיין ימחקו בצד המקבל, אבל השולח יוכל לשמור לעצמו עותק בלחיצה על כפתור חדש בממשק.

 

 צילום: snapchat

 

מטרה אחת של הפיצ'ר, אומרים בחברה, היא לאפשר למשתמשים לשמור לעצמם תיעוד של רגעים חשובים, כאשר הארכיון מתחלק לשני אזורים - האיזור הכללי בו יופיעו תמונות וסרטונים שרוצים להראות לחברים ובני משפחה על המסך, ואיזור "לעיניך בלבד" שמיועד לשמירת חומרים אינטימיים ופרטיים יותר, כמו תמונות העירום והסקס שעדיין מהוות כנראה חלק לא קטן מהשימוש באפליקציה. את התמונות ניתן לאחזר באמצעות חיפוש חופשי, כאשר החברה לא הבהירה האם היא יודעת להוסיף מלות מפתח לחומרים באופן אוטומטי או שהמשתמש ידרש להכניס אותן ידנית.

 

 

בנוסף לארכיון האישי, הפיצ'ר החדש מיועד לספק למשתמשים אפשרות לעשות שימוש חוזר בחומרים ששלחו או צילמו בעבר להודעות וסיפורים חדשים, כאשר אלו שהינם בני יותר מיום אחד יסומנו באמצעות מסגרת מיוחדת כדי להבדיל אותם מתמונות וסרטונים שנשלחו בזמן אמת.

 

הפי'צר, אותו החברה מתכננת להפיץ למשתמשים בהדרגה במהלך החודשים הקרובים, מעיד כפי הנראה על רצונה של סנאפצ'ט לרצות את הקהל ההולך ומתרחב של משתמשים מבוגרים יותר, שמעוניינים בחוויית שימוש קונבנציונלית ודומה יותר למה שהם מכירים מאפליקציות אחרות - שיעור המשתמשים בני 25 עד 34 באפליקציה צמח בשנתיים האחרונות מ-15% מבעלי הסמארטפונים בארה"ב שעושים בה שימוש כלשהו ל-38%, על פי מחקר חדש של קומסקור מחודש מאי האחרון. סרטון הקידום של התכונה החדשה מעיד גם הוא על מגמה זו, כאשר ניתן לראות בו זוג צעירים מציגים סרטונים מהחופשה שלהם להוריהם כסופי השיער. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x