$
חדשות טכנולוגיה

סמסונג פותחת חנות דגל בניו יורק, אבל לא תמכור בה דבר

הענקית הקוריאנית משיקה חנות ענקית שתשמש כמרכז תצוגה, אירועים, סדנאות ואפילו אמנות, אבל לא תחזיק מלאי ומבקרים שירצו לרכוש מוצר יופנו לאתר החברה

נמרוד צוק 16:2323.02.16
אתמול (ב') פתחה סמסונג חנות דגל גדולה וחדשה בניו יורק, שממוקמת באיזור המיטפאקינג היוקרתי, ליד מוזיאון וויטני וטיילת ההייליין, ולה מאפיין יוצא דופן: המוצרים שמוצגים בה אינם זמינים לקנייה במקום. 

במקום מדפי סמארטפונים, טלוויזיות או שעונים חכמים, החנות מרובת הקומות מכילה חדר ובו מסך ענק, המורכב מ-96 מסכי 55 אינץ' מתוצרת החברה, אולם קולנוע בן 90 מושבים, גלריית אמנות, סטודיו להפקות מולטימדיה ובית קפה, לצד עמדות התנסות במוצרים נבחרים. החברה מתכננת להשתמש במקום כמתחם אירועים שיארח הקרנות סרטים, השקות של ספרים חדשים, סדנאות התנסות במוצרי החברה, תקלוטים או מסיבת צפייה בטקס האוסקר, שתיערך ביום ראשון הקרוב ותהיה פתוחה לבעלי מכשירי גלקסי בלבד.

קיר שכולו מסכי מגע קיר שכולו מסכי מגע צילום: samsung.com

 

מי שבכל זאת ירצה לרכוש מוצר כלשהו של סמסונג בחנות, שנקראת "סמסונג 837" על שם מספר הבית ברחוב וושינגטון שבו היא ממוקמת, יוכל לעשות זאת דרך החנות הווירטואלית של החברה, בסיוע אחד העובדים, דרך אחד ממסכי המגע בגובה קיר שלם.

 

אולם קולנוע בן 90 מקומות אולם קולנוע בן 90 מקומות צילום: samsung.com

 

מטרת החנות החדשה, כך נראה, היא פחות להזרים לידי הקונים מספר גדול ככל האפשר של יחידות בכל יום עסקים ויותר לחזק את מיתוג החברה ותדמיתה, באמצעות תערוכות אמנות שיכללו את מוצרי החברה או יצירות שנוצרו באמצעותם, הדגמה של חיבורים בין המוצרים לפעילויות כגון בישול, ספורט, מוזיקה וקולנוע, והתנסות במוצרים באווירה נעימה יותר.  
בטל שלח
    לכל התגובות
    x