שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
ועידת המובייל 2016

Mobile 2016

"17 אלף לקוחות נכנסים מדי שעה לאפליקציות של בנק הפועלים"

אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת טכנולוגיה ומחשוב בבנק: "אנשים שהיו בהופעה של בון ג'ובי ראו אותה דרך הסמארטפון"

אורנה יפת 11:5612.10.15

"מדי שעה כ-17 אלף לקוחות של בנק הפועלים נכנסים לאפליקציות השונות שלנו ואנחנו רואים עלייה משמעותית בשימוש בעולם הדיגיטלי". כך הצהיר היום (ב') אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת טכנולוגיה ומחשוב בנק הפועלים, בוועידת מובייל 2016 של "כלכליסט", שנערכת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

 

כוכבא סיפר על תופעה שלה היה עד בהופעה של בון ג'ובי בישראל, לפיה אנשים עמדו ליד הבמה והסתכלו על ההופעה דרך הסמארטפונים. "ראיתי אנשים עומדים מול הבמה עם ראש למטה ומסתכלים בהופעה בסלולרי".

 


 

לדברי כוכבא, השימוש באמצעים דיגיטליים בעוולם הבנקאות הולך ומתרחב. "אנחנו במשך 15 שנה מאפשרים גישה ללקוחות הבנק להשתמש באמצעים סלולריים וזה תופס תאוצה. אפשר לראות כמה פעמים לקוחות נכנסים פיזית לסניף בנק לעומת כמה פעמים נכנסים לאפליקציה במובייל. לפעמים לקוחות יושבים בפגישה ובודקים את חשבון הבנק שלהם או מה עשה שוק ההון באותה העת. לכן יש לנו מספר אפליקציות שמותאמות ללקוחות שונים וגם ללקוחות מבוגרים יותר".

 

אבי כוכבא. השימוש בדיגיטל עולה אבי כוכבא. השימוש בדיגיטל עולה צילום: ענר גרין

 

לדבריו, הסניף הדיגיטלי זה השער הדיגיטלי לעולם החדש. "אנחנו מבינים שאי אפשר היום להסתפק רק ביכולות שלנו שהן טובות. עולם הסטארט-אפים ושיתופי הפעולה זה העולם הבא. רק בשנה האחרונה קיימנו מספר תחרויות ונקיים בסוף השנה הזו תחרות האקטון בתוך הארגון ובהמשך גם תחרות ישראלית, מתוך כוונה לאפשר לסטארט-אפים להתרומם ולהביא חדשנות למערכת הבנקאית".

 

בעתיד: בנקט ושיחות וידאו - בדיגיטל

 

"חשוב לנו לקבל את המידע של מה הלקוחות חושבים ומה הם מעוניינים לקבל מאיתנו. זה מידע חשוב מבחינתנו ואנחנו מזהים שערוץ המובייל גדל משמעותית לעומת ערוצים אחרים", אמר כוכבא. "בעתיד נעשה כמעט את רוב העבודה הפיננסית שלנו בערוץ הדיגיטלי, שבאמצעותו נאפשר בין היתר להפעיל בנקט, לקיים שיחת וידאו עם בנקאי ופעולות נוספות רבות".

 

כוכבא מאמין כי בעתיד השימוש בסלולרי כמכשיר בכיס שלרוב מסתכלים וקוראים בו, ישתנה. "אנחנו חושבים שמכשירים כמו משקפיים או שעון חכמים, ילכו ויתפסו תאוצה ובעתיד הלא רחוק נתחיל להשתמש במכשירים שנותנים אותן אפשרויות אבל נראים אחרת. בסניף הדיגיטלי אנו כבר עושים שימוש במכשירים כאלה".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x