$
חדשות טכנולוגיה

WebyClip מגייסת 4.2 מיליון דולר ממאגמה ומורטקס

זהו הגיוס השני לחברה בתוך שנה, אחרי שבתקופת שהותה במאיץ של מיקרוסופט בשנה שעברה גייסה 800 אלף דולר מגילון, מאגמה ומקרן מאבריק של ירון קרני. החברה פיתחה טכנולוגיה להמלצות מבוססות סרטוני וידאו לאתרי מסחר אלקטרוני

אסף גלעד 19:1704.01.15

הסטארט-אפ WebyClip, שפיתח טכנולוגיה להמלצות מבוססות סרטוני וידאו לאתרי מסחר, גייס 4.2 מיליון דולר בהובלת מאגמה, ורטקס ועמית גילון. הגיוס, שנסגר היום (א'), הוא השני לחברה בתוך שנה, אחרי שבתקופת שהותה במאיץ של מיקרוסופט בשנה שעברה גייסה 800 אלף דולר מגילון, מאגמה ומקרן מאבריק של ירון קרני.

הגיוס של החברה נעשה בעטיה של הצלחתה לחדור לטריטוריות נוספות באתרי מסחר אלקטרוני גדולים. לדוגמא, במהלך השנה האחרונה התרחבה ווביקליפ אל מעבר לאתר איביי ארה"ב, גם לאתר המקביל בהודו, אנגליה וגרמניה. לחברה גם הסכם חדש עם זאפ בישראל. נוסף על כך, הגיוס מסמן את חזרתה של קרן ורטקס הוותיקה של יורם אורון להשקעות בחברות חדשות. את הגיוס בקרן המתחדשת מנהל בנו, ינאי אורון

 

יהל זילכה, שותף מנהל בקרן מאגמה יהל זילכה, שותף מנהל בקרן מאגמה צילום: עמית שעל

 

ווביקליפ נוסדה על ידי שלושה יוצאי ורינט: אריאל שמש, אלכס קולטון ואביתר בן-שטרית שחיפשו דרך לנתח סרטוני וידאו, להוציא מהם הקשרים ולהגיש אותם כהמלצה ללקוח קיים או פוטנציאלי של אתרי מסחר אלקטרוני. כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי משמשת בחברה הג'ודוקא האולימפית לשעבר יעל ארד, מי שניהלה קודם לכן את חברת המשחקים מוגובי.

 

ווביקליפ פיתחה מנוע להמלצות לסרטוני וידאו המציג בפני הגולש את הסרט האופטימלי עבורו בעת ביקור באתר מסחר אלקטרוני. הסרטון המוקרן בפניו יכול להיות סרט הדרכה לשימוש במוצר, פרסומת, או הדגמה, המותאם למאפיינים האישיים של הגולש ולשלב בקנייה בו הוא נמצא. הטכנולוגיה שמאחורי החברה כוללת עיבוד שפה טבעי, בינה מלאכותית וביג דאטה המסייעות לנתח את הנעשה בסרטון: עצמים המופיעים בו, טקסטים והדברים הנאמרים בו. מידע זה, במשולב עם הכותרות, התיוגים והתגובות בקרבת הסרטון מסייעים לווביקליפ להבין את ההקשר של הסרטון ולהגיש אותו בדיוק רב יותר לגולש.

 

בחברה, שממוקמת במתחם הסטארט-אפים SOSA בדרום תל אביב, מועסקים 7 עובדים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x