שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תחרות הסטארט אפ המבטיח 2015
תחרות הסטארט אפ 2015

WannA: לשים את האמהות על המפה

אפליקציה חדשה פונה לקהילת האמהות הצעירות ותאתר עבורן שכנות שמוכרות או מוסרות מוצרי תינוקות, מציעות שירותי בייביסיטר או הפעלה לימי הולדת

אסף גלעד 10:4528.09.14
אפליקציות יד שנייה חברתיות מבוססות מפה הן לא עניין חדש: בשוק כבר פועלות יוזמות ישראליות כמו "שכונה" או Meetey. אפליקציית WannA, שהושקה לפני שבועות אחדים, רוצה לכבוש את העולם תוך התבססות על קהילת האמהות הצעירות.

 


 

המפה מאפשרת למשתמשות לאתר שכנות שמוכרות או מוסרות מוצר מעניין כמו אמבטיות, עגלות או צעצועים. כמו כן אפשר לחפש שירותים כמו בייביסיטר ולערוך "רשימת רצונות": משתמשת שמחפשת הפעלה לילדים ליום ההולדת תקבל התראה אם אחת השכנות תחל להציע את השירות. נשים אלה פעילות כיום בדפי פייסבוק שכונתיים, וב־WannA סבורים שאפליקציה מבוססת מפה תוכל לסייע להן לאתר זו את זו על בסיס קרבה גיאוגרפית. 

 

מימין: שי גפן, יואב אדומי ויהונתן ארד מימין: שי גפן, יואב אדומי ויהונתן ארד צילום: נמרוד גליקמן

 

גרסת הבטא הפתוחה של WannA הורדה עד כה בידי 1,000 משתמשים, בעיקר נשים צעירות, שביצעו יותר ממאה עסקאות החלפה בסן פרנסיסקו.

 

WannA

מוצר: רשת חברתית מבוססת מפה

מייסדים: יואב אדומי, שי גפן ויהונתן ארד

עובדים: 4

גיוסי הון: 200 אלף דולר משני משקיעים פרטיים

בטל שלח
    לכל התגובות
    x