$
הייטק והון סיכון

Mximo: להקים חנות מובייל בקלות

סטארט-אפ ישראלי פיתח פלטפורמה שמאפשרת לעסקים בגדלים שונים ליהנות משירותים מקוונים במובייל. ארגונים יכולים להיעזר בה לניהול מלאי וקטלוג מוצרים ואף להפצת מידע שיווקי והפעלת מועדון לקוחות

עוזי בלומר 08:0506.09.14
עסקים רבים רוצים ליצור לעצמם נוכחות בזירת המובייל ולייצר דרכה הכנסות. סטארט אפ ישראלי בשם מקסימו (MXIMO) פיתח פלטפורמה שמאפשרת לעסק להקים ולנהל חנות מקוונת ולתקשר עם הלקוחות ללא צורך בתהליך ארוך ומורכב.

הפלטפורמה מאפשרת לבעל העסק להפעיל בעצמו חנות דיגיטלית, לנהל קטלוג מוצרים, ליזום הצעות מכירה מבוססות מיקום, להפיץ הודעות על מבצעים, לנהל ממשק עם חשבונות פייסבוק של המותג, להפעיל מועדון לקוחות ועוד.

 

 


 

המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום לפי ביצועים ובין הלקוחות המנקומיים שלה ניתן כבר למצוא את רנואר, twenty4seven, zer4you, קום איל פו, דניאלה להבי ועוד. מאחורי המיזם עומדות נורית שבי ומיכל מררי, בעלות רקע בתחום הפרסום והמובייל, שגייסו כסף מחברת ההשקעות אקספלור דרים דיסקבר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x