לא על הסקסטינג לבדו: סנאפצ'ט תתחיל להציג תכני חדשות
הנהלת החברה מתכננת לפרסם בפיד המשתמש עדכוני חדשות מכלי תקשורת מובילים ולצידם מודעות. בשלב זה מנהלת סנאפצ'ט מגעים עם הדיילי מייל הבריטי ואחרים - מה שעשוי להפוך למקור הכנסה ראשון עבורה
11:39
20.08.14
האם סנאפצ'ט רוצה להפוך מפלטפורמה עבור תיכוניסטים שרוצים לשלוח זה לזה תמונות עירום לכלי עדכוני חדשות? על פי הוול סטריט ג'ורנל, החברה עובדת על שירות חדש בשם "סנאפצ'ט דיסקברי" שיעשה את זה בדיוק. לפי מקורות הג'ורנל, החברה מצויה בשבועות האחרונים במו"מ בנושא עם חברות מדיה ומפרסמים.
קראו עוד בכלכליסט:

אוון שפיגל, מייסד סנאפצ'ט
העסקות עם גופי התוכן והמפרסמים, במידה ויצאו לפועל, יעניקו לסנאפצ'ט את ההכנסות הראשונות שלה מאז החלה האפליקציה לפעול לפני שלוש שנים. כבר היום יש חברות שמשתמשות בה כפלטפורמה מסחרית, עם זאת, כגון טאקו בל או חברת משלוחי המזון GrabHub שמפרסמות דרכה קופונים ומבצעים, אבל סנאפצ'ט אינה מרוויחה מפעילויות אלו.
על פי הערכות חברת המחקר קומסקור, יש לסנאפצ'ט 27 מיליון משתמשים פעילים. על פי נתונים שהוצגו בפגישות בין אנשי החברה למפרסמים פוטנציאליים בשירות החדש, משתמשי האפליקציה שולחים מדי יום כ-500 מיליון הודעות, בודקים את החשבון שלהם 14 פעם ביום בממוצע, ו-50% מהם בני 13 עד 17.
בשנה שעברה סירב מייסד סנאפצ'ט, אוון שפיגל, להצעות מגוגל ופייסבוק לקנות את החברה תמורת 3 מיליארד דולר, ובחודש שעבר הוערך שוויה הנוכחי של החברה ב-10 מיליארד דולר במסגרת הצעה של עליבאבא הסינית להשקיע בה, שלא יצאה לפועל בסופו של דבר.


