$
ועידת המובייל 2014
ועידת המובייל 2014 גג כתבה תחרות ה סטארט-אפ מובייל 2014 לדף כתבה

Sevenpop: לבחור את השיר שיתנגן בפאב

האפליקציה מאפשרת להשמיע שירים מהמאגר המורשה של שירותים קיימים כמו YCD הישראלית, ספוטיפיי העולמית וכן תומכת בנגני מולטימדיה פופולריים כ־Winamp ו־Virtual DJ

אסף גלעד 22:1307.10.13

מוצר: אפליקציה להזמנת שירים בברים ובמועדונים

עובדים: 3

משרדים: תל אביב

מייסדים: ניוק גולדשטיין ואייל ברנשטיין

גיוס הון: 500 אלף דולר מקרן ג'אנבסט ומהמדען הראשי

 


 

חלפו הימים שבהם ניתן היה לשלשל מטבע במכונת תקליטים בבר השכונתי, לבקש שיר אהוב ולשתף אותו עם שאר שוכני המקום. מכונות הג'וקבוקס הישנות הוחלפו בפלייליסטים שמתנגנים מהמחשב, והקשר בין המוזיקה שמתנגנת ברקע לבין הקהל הפך חד־צדדי.

 

אפליקציית Sevenpop באה להחזיר את חופש הבחירה: היא מאפשרת למבקרים להצביע לשירים שיושמעו במקום. בחברה טוענים שיותר מאמצעי לבחירת שירים, מדובר בדרך חדשה ליצור קשרים חברתיים, שכן האפליקציה מאפשרת חיבור דרך פייסבוק: ניתן ליצור קשר עם משתמשים נוספים באותו הבר או המועדון, לבקש מהם להצביע עבור שיר מסוים או לשוחח איתם על השיר או על אופי המוזיקה במקום.

 

מייסדי Sevenpop ניוק גולדשטיין (מימין) ואייל ברנשטיין מייסדי Sevenpop ניוק גולדשטיין (מימין) ואייל ברנשטיין צילום: עמית שעל

 

Sevepop מאפשרת להשמיע שירים מהמאגר המורשה של שירותים קיימים כמו YCD הישראלית, ספוטיפיי העולמית וכן תומכת בנגני מולטימדיה פופולריים כ־Winamp ו־Virtual DJ. המודל העסקי בנוי משיתוף פעולה עם מותגים הנמכרים במקביל להשמעת השירים. בחברה כבר חתמו הסכם עם ארודן, יבואנית וודקה ואן גוך בישראל לשילוב פרסומות באפליקציה בברים בארץ. את Sevenpop ניתן לנסות כבר כיום ב־40 נקודות בארץ, ובהן דיזינגוף סנטר, הטראפיק והפריים ברמת החייל. האפליקציה מותקנת באלפי מכשירי סלולר בעולם דרך שירות Spotify.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x