סימני התאוששות? עלייה של 9% בקניות ברשת
זה הרבעון השלישי ברצף שנרשמת עלייה בהוצאות על קניות מקוונות בארה"ב, לאחר השפל שהחל ברבעון האחרון של 2008, כך על פי נתוני חברת המחקר קומסקור
אמריקה חוזרת לאתרי הקניות: ברבעון השני של 2010 נרשמה עלייה של 9% בהוצאות על קניות מקוונות בארה"ב לעומת הרבעון המקביל ב-2009, כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר comScore. זהו הרבעון השלישי ברציפות שמציג עלייה בצריכה, לאחר ארבעה רבעונים של ירידה.
ג'אן פולגוני, יו"ר
סך ההוצאות של תושבי ארה"ב על קניות מקוונות הסתכם בכ-33 מיליארד דולר ברבעון, והמוצרים הפופולריים ביותר הם מחשבים, תוכנות ומוצרי אלקטרוניקה, נוסף לספרים ומגזינים. תוצאות המחקר מתמקדות בצרכנים ביתיים, ואינם כוללים ארגונים וחברות, או רכישות חד-פעמיות כמו כלי רכב.