גם הום-סנטר רוצה להיות MVNO
עד כה הגישו בקשה לקבלת רישיון מפעיל וירטואלי ארבע קבוצות קמעונאות
רשת הום-סנטר הצטרפה לרשימה המתארכת של רשתות השיווק וענקיות הקמעונאות המעוניינות למכור דקות שיחה ללקוחותיהן.
הרשת הגישה באחרונה למשרד התקשורת בקשה לקבלת רשיון כמפעילה וירטואלית (MVNO). להבדיל מחברות סלולר, למפעיל וירטואלי אין תשתית פיזית של תחנות שידור ואנטנות,
המהלך של הום-סנטר נערך כחלק מאסטרטגית חדירה לקמעונאות סלולרית, אליו נכנסה הרשת באמצעות שיווק מכשירים בסניפיה. בין השאר, מוכרת הום-סנטר, בסיוע רשת "פישמן סלולר", מכשירים מתוצרת סמסונג, נוקיה ומוטורולה
בישראל נמכרים מדי שנה כ-2.1 מיליון מכשירים סלולריים על ידי המפעילים הסלולריים בהיקף מכירות של 2 מיליארד שקל.
עד כה הגישו בקשה לקבלת MVNO ארבע קבוצות קמעונאות כולל דואר ישראל, איתוראן, והמשביר לצרכן. שיווק השיקמה של רמי לוי, מועדון חבר, ואקספון הביעו אף הן כוונה להגיש בקשה לקבלת רשיון MVNO. לפי משרד התקשורת, כל גורם שיוכיח איתנות פיננסית וניסיון מהותי בתקשורת יוכל לקבל רישיון של מפעיל וירטואלי.