• תפריט
חדשות טכנולוגיה

גם הום-סנטר רוצה להיות MVNO

עד כה הגישו בקשה לקבלת רישיון מפעיל וירטואלי ארבע קבוצות קמעונאות

אסף גלעד 12:2327.05.10

רשת הום-סנטר הצטרפה לרשימה המתארכת של רשתות השיווק וענקיות הקמעונאות המעוניינות למכור דקות שיחה ללקוחותיהן.

 

הרשת הגישה באחרונה למשרד התקשורת בקשה לקבלת רשיון כמפעילה וירטואלית (MVNO). להבדיל מחברות סלולר, למפעיל וירטואלי אין תשתית פיזית של תחנות שידור ואנטנות,

אך יש לו הסכם עם חברת סלולר קיימת שמאפשר לו לרכוש זמן אוויר ולמכור אותו ללקוחותיו תחת המותג שלו.

 

המהלך של הום-סנטר נערך כחלק מאסטרטגית חדירה לקמעונאות סלולרית, אליו נכנסה הרשת באמצעות שיווק מכשירים בסניפיה. בין השאר, מוכרת הום-סנטר, בסיוע רשת "פישמן סלולר", מכשירים מתוצרת סמסונג, נוקיה ומוטורולה

 

בישראל נמכרים מדי שנה כ-2.1 מיליון מכשירים סלולריים על ידי המפעילים הסלולריים בהיקף מכירות של 2 מיליארד שקל.

 

עד כה הגישו בקשה לקבלת MVNO ארבע קבוצות קמעונאות כולל דואר ישראל, איתוראן, והמשביר לצרכן. שיווק השיקמה של רמי לוי, מועדון חבר, ואקספון הביעו אף הן כוונה להגיש בקשה לקבלת רשיון MVNO. לפי משרד התקשורת, כל גורם שיוכיח איתנות פיננסית וניסיון מהותי בתקשורת יוכל לקבל רישיון של מפעיל וירטואלי.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x