SAG ישראל פותחת את 2009 עם הסכמים ארוכי טווח בשווי 100 מיליון שקל
שלוחתה המקומית של חברת התוכנה הגרמנית חתמה על הסכמים עם ארגונים דוגמת חברת החשמל, ביטוח לאומי וחברות הביטוח מגדל וכלל - להשבחת מערכות מידע. לדברי המנכ"ל: "בעקבות המשבר, מעדיפות חברות רבות לשדרג את המערכות הקיימות, ולא להחליף לחדשות"
"אנו נכנסים לשנת 2009 עם הסכמים בשווי 100 מיליון שקל, שנחתמו לאחרונה, אשר ילוו אותנו למשך 4-5 שנים הקרובות", כך אמר ל"כלכליסט" מנכ"ל SAG ישראל, ערן אלרואי, בעקבות פרסום הדו"חות הרבעוניים של החברה, אמש.
לדברי אלרואי, בשנה האחרונה חתמה SAG ישראל על הסכמים עם ארגונים גדולים, כגון חברת החשמל, ביטוח לאומי, מזרחי-טפחות, בנק לאומי, מגדל וכלל, להשבחת מערכות המידע שלהן. "בעקבות המשבר הכלכלי, נוטים חברות וארגונים שלא לרכוש מערכות מידע חדשות, אלא לשדרג את הקיימות, מה שמסביר את העלייה בכמות הפניות שאנו מקבלים".
לחברת התוכנה הגרמנית סופטוור AG מספר סניפים בישראל, בעקבות שורה של רכישות שבוצעו כאן בשנת 2007, אז רכשה סופטוור AG את חברת התוכנה SPL. אלרואי, מנכ"ל החברה הנרכשת, הפך למנהל מרכז הפיתוח המקומי של SAG בישראל. באותה שנה רכשה AG גם את ג'קדה ובחודש יוני 2008 הכריזה SAG, כי המרכז הישראלי יהיה אחראי על פעילות האוף-שור (העברת פיתוח לאתרים בחו"ל) של SAG העולמית.
בעקבות פרסום הדו"חות, התבטא מנכ"ל החברה, קארל-היינץ סטרביך, ואמר: "רכישות יהיו קלות יותר בתקופה זו, והירידה במחירי החברות תקל על ביצוען. נשקול רכישות של חברות שמוכרות בהיקפים של מעל 100 מיליון יורו, אם יתאימו לפורטפוליו המוצרים שלנו". החברה רשמה את ההזמנה הגדולה בהיסטוריה של מערכות המידע, בעסקת ענק של 63.7 מיליון יורו עם בנקו דה ברזיל, להשבחת מערכות המידע שלו.
מדו"חות החברה עולה, כי סך הכנסותיה ב-2008 גדלו ב-16% לעומת 2007 והסתכמו ב-959.6 מיליון דולר. הכנסות החברה ממכירת מוצרים זינקו בסוף השנה בשיעור של 19% והסתכמו ב-717.5 מיליון דולר, לעומת 604.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי צמח ב-32% והסתכם ב-240.2 מיליון דולר, לעומת 182 מיליון דולר בסוף השנה שעברה.
שיעורי גידול רשמה החברה גם ברווח הנקי, שהסתכם השנה ב-154.2 מיליון דולר, לעומת 117.6 מיליון דולר בסוף 2007.


