שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
כושר

אימון אישי: רק אני והגלשן

אימון עם גלשן ה־Surfset מצריך שמירה על שיווי משקל לאורך זמן

רעות ברנע 09:1212.05.15
"האימון מדמה את טכניקת הגלישה, אבל מעבר לכך הוא מאפשר מגוון נוסף של תרגילים", אומר איתי מרוחם, מדריך שיעורי ה־Surfset ברשת הולמס פלייס. ה־Surfset הוא אביזר כושר חדש שנוחת בימים אלה בארץ, והוא בעצם גלשן לאימונים ביבשה.

 

  צילום: אוראל כהן

 

מדובר במשטח המונח על שלושה כדורי בוסו (חצאי כדור פיזיו) שגורמים לחוסר יציבות, ובעצם מדמים את התחושה שמייצרים הגלים. השיעור מיועד למי שרוצה להתמקצע בטכניקת הגלישה, אבל זה גם אימון כושר לכל דבר, למי שהמים לא מדברים אליו. רפרטואר השיעור כולל קפיצות, סקוואטים ותרגילי יציבה, ולקוח מעולם הגלישה בשילוב אירובי ותנוחות יוגה. כך תמצאו את עצמכם מזנקים כדי לתפוס גל, ורגע אחר כך עומדים על רגל אחת.

 

"הדופק יכול להגיע לקצב גבוה מאוד בשיעור", מסביר מרוחם, "אבל אפשר לעבוד גם בדופק נוח. אחד היתרונות בגלשן הוא שהעבודה עליו לא מבודדת את הרגליים, אלא מערבת כמה קבוצות שרירים בו בזמן". יתרון נוסף קשור לכך שהגלשן לא יציב וצריך לשמור על שיווי משקל לאורך כל השיעור, מה שדורש הפעלה בלתי פוסקת של שרירי הליבה והבטן.

 

פרטים: האימון יוצג בכנס ה־Fitness של הולמס פלייס (14.5 במועדון גבעת שמואל) ובהמשך ייכנס למערכת השיעורים בתוספת של 40–60 שקל לדמי מינוי חודשי, שמחירו 249–395 שקל.

 

מד קלוריות: ב־45 דקות שורפים 400–900 קלוריות

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x