סגור
כנס לונדון עידו ביגר
(כלכליסט)

ועידת לונדון
"אל על שילבה טכנולוגיות של 20 חברות הייטק ישראליות"

עידו ביגר סמנכ"ל טכנולוגיות מידע של חברת התעופה בוועידת Mind the Tech של כלכליסט בלונדון, "הקורונה גרמה לנו לשנות דברים שלא יכולנו לעשות עד כה"

חברת התעופה אלעל ידעה ימים לא קלים בזמן הקורונה, אבל עידו ביגר סמנכ"ל טכנולוגיות מידע של החברה מאמין שהיא יכולה לצאת מהתקופה הקשה מחוזקת מאוד. "הקורונה גרמה לנו לשנות דברים שלא יכולנו לעשות עד כה", אמר ביגר, בוועידת Mind the Tech של כלכליסט הנערכת בלונדון.
"הכל מתחיל עם דאטה והוא הדבר החשוב לנו. הדאטה שלנו מחובר לכל המערכות התפעוליות שלנו. כל טייס שלנו נבדק בזמן אמת על ידי המערכות. אנחנו בונים את המעבר הדיגיטלי שלנו. בסוף השנה הקרובה אנחנו נצעד קדימה והנגיף גרם לנו לחשוב על הכל מחדש.

1 צפייה בגלריה
עידו ביגר סמנכ"ל טכנולוגיות מידע אל על  ועידת לונדון 23.3.22
עידו ביגר סמנכ"ל טכנולוגיות מידע אל על  ועידת לונדון 23.3.22
עידו ביגר סמנכ"ל טכנולוגיות מידע אל על היום בוועידת לונדון
(צילום: אוראל כהן)

"קיצצנו את כח האדם שלנו משמעותית. הכל השתנה עבורנו. העולם השתנה ואנחנו מתאימים את עצמנו למציאות החדשה ובלעדיו זה לא היה קורה אבל אני שמח שאנחנו מצליחים לצאת קדימה כיום. אנחנו לא חברת התעופה הכי יוקרתית או עשירה אבל שילבנו למעלה מ-20 טכנולוגיות חדשניות מקומיות באל על והן משתמשות בנו כבטא סייט. כל מה שיש לנו בטכנולוגיה מבוסס על טכנולוגיה מקומית.
"שילוב הטכנולוגיה בהתאם לצרכינו עוזרת לנו להיות מאוד תחרותיים מול חברות התעופה האחרות. אנחנו מביאים צוותים ונעזרים בטכניון וחברות אחרות חיצוניות. לנו אין יכולת לבנות צוותי מידעני דאטה. אנחנו לוקחים טכנולוגיה שלא היתה ייעודית לעולמנו אלא מתאימים אותה לעולמנו".