סגור
ועידת Tech TLV - אדר מרגלית
(סיני דוד)

TechTlv 2022
"מחצית מהעובדים לא יודעים להתמודד עם תקלות במערכות המחשוב"

כך לדברי אדר מרגלית מנהל Service Now ישראל בכנס TechTlv 2022 של כלכליסט. "במרכז הפיתוח בארץ אנחנו מזהים את הדפוס של הבעיה ומונעים אותה לפני שהיא מתרחשת. הלקוח אינו יודע בכלל שהיתה לו בעיה", הוסיף

"50% מהעובדים מתקשים להתמודד עם בעיות בחומרה, תוכנה וציוד. רבים מהם לא יודעים היכן למצוא מידע על תהליכים שקורים בחברה ודורשים מאיתנו למחשב ולעשות את מילת הקסם טרנספורמציה דיגיטלית. אבל התהליך אינו כה פשוט וטרנספורמציה דיגיטלית לא תמיד עובדת", כך לדברי אדר מרגלית, מנהל הפעילות של חברת Service Now ישראל בכנס TechTlv 2022 של כלכליסט. Service Now הגלובלית מעסיקה 20,000 אלף עובדים בשווי שוק של עשרות מיליארדי דולרים ויודעת להפוך כל טרנספורמציה דיגיטלית לתהליך חלק וברור.
"החברה שלנו אינה מספקת מכונות או ציוד או מערכות לתיקון ציוד, אבל אנחנו כן יודעים שבכל ארגון גדול יש עשרות מערכות ומאות תהליכים שבהרבה ארגונים אינם מדברים ביניהם. בכל ארגון צריך מערכת שתחבר את כולן ביחד ותיתן תשובה פשוטה ויכולת להגדיר מה לעשות וזו טרנספורמציה דיגיטלית אמיתית וזה מה שאנחנו עושים".
עוד אמר מרגלית, "אלה שכבר התחילו את התהליך כבר יודעים שיש לא רק טרנספורמציה דיגיטלית אלא בכל תהליך כזה יש הפרעות, מה שנקרא דיגיטל דיסרפשן שמאופיין בעלייה בקריאות לתקלות ידניות ואוטומטיות. קחו לדוגמא את ענקית הייצור פלקס שהגדירה טווח זמן קצר של 4 שעות לאיתור בעיות ותיקון שלהם אצל לקוחותיה ולא עמדה בזה. הסיבה לחוסר עמידה בלוחות הזמנים היא שיש המון מידע והעבודה מתחילה רק אחרי שיש התראה ומה שיכול היה לעזור לה אם היה לה מערכת חיזוי שעובדת על מערכות גדולות של דאטה ומזהה בהקדם את הזמן לפיתרון.
"במרכז הפיתוח בארץ אנחנו מזהים את הדפוס של הבעיה וחוזים אותה לפני שהיא מתרחשת ומונעים אותה. הלקוח אינו יודע בכלל שהיתה לו בעיה. אחרי שפלקס התחברו אלינו הם חשו בירידה משמעותית במספר התקלות ובזמן התגובה ללקוחות. כשרואים תהליך שבור בעבודה תחשבו איך לעשות טנספורמציה דיגיטלית אמיתית כדי שזה יעבוד קל וחלק ויגרום לעולם לעבוד בקליק".