סגור
(צילום על ידי גו לייב)

Jerusalem Tech
"הדרך בין הוליווד לבוליווד תמשיך לעבור בירושלים"

כך אמרה מנכ״לית Synamedia ישראל, יעל פאינרו, בוועידת Jerusalem Tech של כלכליסט ופועלים הייטק. לדבריה, החברה מתמקדת במלחמה בפיראטיות בעזרת טכנולוגיות סייבר ויצירת חווית צפייה ייחודית: "האנשים המדהימים שמגיעים ממגוון רקעים, גילאים ותרבויות מייצרים תרבות ארגונית מיוחדת שיש רק פה בירושלים"

"השנה היא 1988, אני מתחילה את לימודיי בבית ספר התיכון. באותו הזמן, בדירה ברחוב וושינגטון ליד מלון המלך דויד, חוברים 4 צעירים שאפתנים ומוכשרים להקים חברה שלימים תיקרא NDS ותשנה את פני תעשיית המדיה והטלויזיה במשך 33 השנים שיבואו".
כך אמרה יעל פאינרו, מנכ"לית מרכז הפיתוח הישראלי של Synamedia וסגנית נשיאה בכירה לאבטחה בחברה, בכנס Jerusalem Tech של כלכליסט ופועלים הייטק.
סינמדיה עוסקת בטכנולוגיות מתקדמות לעולם הוידאו והטלוויזיה, והיא הגלגול המאוחר של NDS, אותו סטארטאפ ירושלמי. מרכז הפיתוח של סינמדיה ממוקם בהר חוצבים, ובו 600 עובדים. הלקוחות של סינמדיה כוללים מעל 200 גופי שידור ומדיה מובילים, בהם: Tataו- Airtel בהודו, Sky, Vodafone, Comcast, ו-Yes הישראלית.
תרבות ארגונית ייחודית לירושלים
לאחר מכן, פאינרו עברה לתאר את השינויים שעברו על תעשיית המדיה והטלויזיה בשלושים השנים האחרונות. בין היתר היא התייחסה למעבר טכנולוגית השידור מאנלוגי לדיגיטלי, מלווין וכבלים לשידור על גבי האינטרנט. כמו כן, היא תיארה שאפשרויות הצפייה בתוכן התרחבו: מצפיה בתוכן כחלק מערוץ שמשודר בשעה מסוימת, ליכולת לצפות בתוכן מתי שרוצים, בין על ידי הקלטה או צריכה של תכנים לפי דרישה. "פעם היינו צריכים ללכת לקולנוע כדי לראות סרט חדש, היום אנחנו מתחברים לשירות הסטרימינג הרלוונטי וצופים בסלון ביתנו".
פאינרו מתארת שלאחר תהפוכות רבות, סינמידיה הפכה לאחרונה לחברה פרטית בבעלות קרן הון-סיכון. כעת, החברה מתמקדת במלחמה בפיראטיות בעזרת טכנולוגיות סייבר, פרסומות ממוקדות, ויצירה של חווית צפייה ייחודית ואיכותית. "את כל זה אנחנו עושים מפה, מירושלים, עם האנשים המדהימים שמגיעים ממגוון רקעים, גילאים ותרבויות ומייצרים תרבות ארגונית מיוחדת, שאני חושבת שיש רק פה בירושלים".

1 צפייה בגלריה
יעל פאינרו מנכ"לית מרכז הפיתוח Synamedia ישראל כנס ירושלים וידאו
יעל פאינרו מנכ"לית מרכז הפיתוח Synamedia ישראל כנס ירושלים וידאו
יעל פאינרו, מנכ"לית מרכז הפיתוח Synamedia ישראל
לסיום, פאינרו סיפרה שהיא "בטוחה שהדרך בין הוליווד לבוליווד תמשיך לעבור בירושלים, לפחות בכל מה שקשור לטכנולוגיות הקשורות לוידאו וטלויזיה ושבעוד 33 שנה, תעמוד פה כמנכ״לית, נערה שבקרוב תתחיל את לימודיה בבית הספר התיכון, ותספר לכם את הסיפור המדהים של סינמדיה, שהתחיל וממשיך בירושלים".