סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

לא לבעלי הפרעות קשב וריכוז: יוטיוב TV תאפשר לצפות בארבעה ערוצים במקביל

שירות הסטרימינג של יוטיוב השיק את הפיצ'ר החדש, שנקרא "מוזאיק מוד", לצד כמה חידושים נוספים, ביניהם שיפור חוויית הצפייה בסרטוני שורטס על מסך גדול ושדרוגים שונים ליוטיוב מיוזיק. הקרב מול טיקטוק בשיאו

יוטיוב טי.וי, הגרסה של גוגל לכבלים, תוכל לתת בקרוב לצופים לצפות בעד ארבעה שידורים חיים בסטרימינג במקביל, במאפיין חדש שנקרא "מוזאיק מוד" (מצב פסיפס), כך דיווח אתר פרוטוקול, על פי פרזנטציה פנימית שגוגל עשתה לשותפי חומרת הסמארט טי.וי שלה, בה ענקית החיפוש דנה גם בשיפורים שמגיעים ליוטיוב שורטס על המסך הגדול וכן תפקודיות חדשה של יוטיוב מיוזיק.
מוזאיק מוד מזכיר מאפיין דומה שהיה זמין בפלייסטיישן של סוני. אף על פי שהודיעו עליו בפרזנטציה של יצרני חומרה של גוגל טי וי ושל אנדרואיד טי.וי, המגזין המקוון פרוטוקול ציין שהמאפיין צפוי להגיע בסופו של דבר גם לטלויזיות חכמות שאינן אנדרואיד, כמו סמסונג ו-LG.
מאפיינים חדשים נוספים שצוינו בפרזנטציה כוללים שיפורים ליוטיוב שורטס - שירות הווידאו לסרטונים קצרים בסגנון טיקטוק של החברה, כשצופים בו במסך גדול. על פי הדיווח הממשק של יוטיוב שורטס בטלוויזיה החכמה עשוי לנטוש בסופו של דבר את כפתור הגלילה שמשמש כדי לגלול דרך סרטונים מסורתיים של יוטיוב וכן להציע גישה מהירה לכפתורי לייק ודיסלייק.
אף על פי שיוטיוב שורטס ניתן כרגע לצפייה באפליקציית יוטיוב בחלק ממכשירי הטלויזיה החכמה, הם מתנגנים באמצעות ממשק יוטיוב רגיל שאינו מותאם לסגנון הקצר שלהם. הפיתוח של גוגל מגיע בעוד טיקטוק עושה צעדים אל תוך עולם הטלויזיה החכמה והיא זמינה כעת במגוון טלויזיות חכמות של סמסונג, LG, גוגל ואמזון.
כמו כן, יתווספו לגוגל מיוזיק שני מאפיינים חדשים שיתאימו אותו לטלויזיה החכמה, כמו מתן היכולת למשתמשים לדפדף ולהוסיף רשימות השמעה ואלבומים לספריות שלהם.