סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
משרדי Zoom זום בדנבר חברות הטכנולוגיה הכי טובות

אירוניה במיטבה: עובדי זום נדרשים לחזור למשרדים

החברה, שבתקופת הקורונה העבירה את העולם לעבודה מהבית באמצעות פלטפורמת שיחות הוועידה המוצלחת שלה, מכריזה כעת על מעבר לשבוע עבודה היברידי, במסגרתו ייאלצו העובדים להגיע למשרד פעמיים בשבוע. "אנחנו מאמינים שמודל כזה הוא האפקטיבי ביותר עבור זום"

הנהלת זום הודיעה לעובדיה על חזרה לעבודה מהמשרד, לראשונה מאז תחילת מגפת הקורונה, כשהחברה הפכה לשירות שיחות הוועידה בווידאו הפופולרי בעולם - זאת נוכח הסגרים ברחבי העולם בתקופה זו, שמנעו יציאה מהבית.
זום, שנחשבת למובילה בתחומה גם בעידן הפוסט-קורונה, שבמהלכו נמשך טרנד העבודה מרחוק, מבקשת כעת מכלל המועסקים שלה שמתגוררים במרחק של עד 50 מיל ממשרדי החברה להגיע למשרד לפחות ליומיים בשבוע, על בסיס מודל עבודה היברידי.
"אנחנו מאמינים שמודל כזה הוא האפקטיבי ביותר עבור זום", אמר דובר החברה לאתר ביזנס אינסיידר. "כחברה, אנחנו אנחנו נמצאים כעת בפוזיציה טובה יותר בכל הקשור לשימוש בטכנולוגיות שלנו, ואנחנו ממשיכים לחדש ולתמוך בלקוחות הגלובליים שלנו".
מניותיה של החברה השוכנת בסן דייגו, קליפורניה, הרקיעו שחקים ב-2020, כשמיליוני עובדים נזקקו לפלטפורמת וידאו כדי לתקשר עם עמיתיהם מהבית, אבל לקראת סוף 2021 צנח ערכה של החברה ביותר מ-100 מיליארד דולר, ומאז לא עלה חזרה.
על פי זום, בינואר אשתקד רק 2% מ-8,400 עובדי החברה ברחבי העולם עבדו מהמשרדים, הממוקמים, בנוסף לשניים שבסן חוזה, בדנוור, בקולורדו ובמקומות נוספים מחוץ לארה"ב. "נמשיך למנף את הפלטפורמה שלנו ולדאוג לכך שהעובדים שלנו יהיו מחוברים ויעבדו בצור יעילה", נמסר מהחברה.