סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
גיא ליבוביץ וגולן קופיצ'ינסקי, מייסדי נומינל
גיא ליבוביץ וגולן קופיצ'ינסקי, מייסדי נומינל (צילום: שראל קרן)

נומינל של יוצאי קוגניגו יוצאת לאור עם גיוס של 9.2 מיליון דולר

נומינל מפתחת אוטומציות מבוססות Generative AI בכדי לגשר על הפער בין טכנולוגיות ישנות וחברות מודרניות, זאת לאור מחסור באנשי כספים וריבוי פתרונות טכנולוגיים פיננסיים. החברה מתכננת להשתמש בכספים להרחבת היצע מוצריה, הרחבת מעגל לקוחותיה והגדלת המכירות והתמיכה בארה"ב

הסטראט-אפ נומינל (Nominal) גייס 9.2 מיליון דולר בסבב סיד ונחשף לראשונה. ההון גוייס מ-Bling Capital שהשקיעה בין היתר בליפט, האניבוק, פאלאנטיר ואחרות ו-Hyperwise Ventures, בהשתתפות Incubate Fund, Vela Partners ובכירים מ-Bill.com, Salesforce, Justworks, ServiceNow, ואינטל.
מאחורי נומינל, שהוקמה באפריל 2023, עומדים גיא ליבוביץ, מנכ"ל החברה וגולן קופיצ'ינסקי, VP R&D. בעבר השניים הקימו את Cognigo שנרכשה בשנת 2019 ע"י NetApp, תמורת כ-70 מיליון דולר. לחברה 21 עובדים והיא מגייסת עובדים נוספים למגוון תפקידים.
שוק ה-ERP, ששוויו 44 מיליארד (לפי מחקר של גרטנר מ-2023) עבר מהפכה עם אימוץ של טכנולוגיות ענן, וכיום האתגר הגדול בשוק הוא ההתמודדות עם מערכות מיושנות הדורשות פיתוח הטעמות יקרות על מנת לענות לצרכים של חברות מודרניות. נומינל מפתחת אוטומציות מבוססות Generative AI בכדי לגשר על הפער, במיוחד לאור מחסור באנשי כספים וריבוי בפתרונות טכנולוגיים פיננסיים.
גיא ליבוביץ, מייסד-שותף ומנכ"ל נומינל: "שוק ה-ERP שבור. הפתרונות מיושנים, לא גמישים, ודורשים פיתוח יקר. אחרי שחווינו את הבעיות בעצמנו בסטארט-אפ, ולאחר מכן בתאגיד אמריקאי, גולן ואני החלטנו להביא את הניסיון שלנו בתחום ה-AI והדאטה וליצור שינוי של ממש בשוק. כמות העבודה הידנית במחלקות כספים היא בלתי נתפסת, וצוותים שיאמצו אוטומציה וטכנולוגיה יחסכו עשרות שעות בחודש וטעויות יקרות".
החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס כדי להאיץ את הרחבת היצע המוצרים שלה, להרחיב את מעגל הלקוחות שלה ולהגדיל את משאבי המכירות והתמיכה בארה"ב. החברה מתמקדת בעיקר בחברות מסדר גודל בנוני בעלות ישויות רבות כמו חברות אחזקות, נדל"ן, אנרגיה וחברות טכנולוגיה רב-לאומיות שנמצאות בשלבי הפריסה הראשונים שלהן ברחבי העולם.