פרסום ראשון
חברת הפינטק מליו במו"מ מתקדם למכירתה בכ-2 מיליארד דולר
Melio גייסה בשנה שעברה 150 מיליון דולר לפי שווי של 2 מיליארד; החברה מעסיקה כ-600 עובדים, 400 מהם במשרדים בישראל והשאר בארה"ב; היא פיתחה פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת מגוון תשלומים בין עסקים
חברת הפינטק הישראלית מליו (Melio) נמצאת במשא ומתן מתקדם למכירתה בכ-2 מיליארד דולר, כך נודע לכלכליסט. מהחברה לא נמסרה תגובה.
ב-2024 גייסה החברה 150 מיליון דולר לפי שווי של כ-2 מיליארד דולר, גיוס שהיה בשווי נמוך בכחצי מהשווי בו גייסה בעבר. את הסבב הובילה ענקית שירותי הבנקאות הדיגיטליים פייסרב (Fiserv), בהשתתפות Shopify ,Capital One ,Frontline Ventures והמשקיעים הקיימים - Accel Bessemer Coatue ,General Catalyst ,Latitude ,Thrive Capital.
באותה שנה פיטרה החברה כמה עשרות עובדים בישראל לאחר שזמן מה לפני כן פיטרה עובדים רבים בארה"ב כחלק משינוי מערך המכירות והשיווק של החברה.
אם תצא לפועל תהיה זו עסקה משמעותית נוספת בעולם הפינטק הישראלי לאחר מכירתה של חברת נקסט אינשורנס לחברת מיוניק רה ב-2.6 מיליארד דולר לפני מספר חודשים.
מליו פיתחה פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת מגוון תשלומים בין עסקים בארה"ב, והיא פועלת כפתרון שמוטמע על גב השירותים הבסיסיים שמציעות שותפותיה, ברובן מוסדות פיננסיים וחברות תוכנה.
מליו הוקמה בשנת 2018 והיא מובלת על ידי מתן בר, מנכ"ל ומייסד משותף; אילן אטיאס, CTO ומייסד משותף ותומר בראל COO ונשיא. החברה מעסיקה כ-600 עובדים, כ-400 מהם במשרדים בישראל והשאר בארה"ב.































