סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

סייברפיון, שמנטרלת איומי סייבר בארגונים, גייסה 27 מיליון דולר

החברה מסייעת למנוע איומי סייבר, באמצעות זיהוי וצמצום החשיפה של נכסי הארגונים שנמצאים בממשק לעולם החיצון. במקביל חברת הסייבר Wing Security של בכירי 8200 לשעבר גייסה 20 מיליון דולר; חברת BeamUP, המפתחת מערכת לתכנון וניהול מערכות במבנים ארגוניים, גייסה 15 מיליון דולר

חברת סייברפיון (Cyberpion) גייסה 27 מיליון דולר בסבב A בהובלת U.S. Venture Partners. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים Team8 Capital ו-Hyperwise Ventures. ז'אק בנקוסקי, שותף ב-U.S Venture Partners, מצטרף לדירקטוריון של סייברפיון. החברה מזהה חולשות ומנטרלת איומי סייבר בארגונים.
הפתרון של סייברפיון מסייע לארגון למנוע איומי סייבר שמכוונים לפגוע בארגון מבחוץ, באמצעות זיהוי וצמצום החשיפה של נכסי הארגונים שנמצאים בממשק לעולם החיצון. הפתרון נותן מענה לנכסים ארגוניים כגון אתרים, ממשקי API ועוד, ולתשתיות שאינן של הארגון כגון תשתיות ענן של ספקים שונים, שירותי מייל חיצוניים וכו'.
5 צפייה בגלריה
מימין ד"ר נתנאל גלרנטר מנכ"ל רן נחמיאס מייסד־שותף ואורי אנגלברג סמנכ"ל מו"פ סייברפיון
מימין ד"ר נתנאל גלרנטר מנכ"ל רן נחמיאס מייסד־שותף ואורי אנגלברג סמנכ"ל מו"פ סייברפיון
מימין ד"ר נתנאל גלרנטר מנכ"ל רן נחמיאס מייסד־שותף ואורי אנגלברג סמנכ"ל מו"פ סייברפיון
(צילום: דיוויד גארב)
החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי ד"ר נתנאל גלרנטר (מנכ"ל), חוקר סייבר בעל ניסיון רב מהאקדמיה ומהשוק הפרטי, ואורי אנגלברג (VP R&D), מומחה לאבטחת ענן, שזיהו מספר הולך וגובר של התקפות שבוצעו ללא זיהוי מצד הארגונים המותקפים. רן נחמיאס המכהן כמנהל העסקי הראשי של החברה (CBO) הצטרף כמייסד-שותף, לאחר שניהל בעבר את תחום אבטחת הענן בצ'ק פוינט, היה מנהל בכיר באקווה סקיוריטי וניהל את תחום אסטרטגיית האנטרפרייז במיקרוסופט.
החברה, גייסה סכום כולל של למעלה מ-35 מיליון דולר מהקמתה, מעסיקה 47 עובדים, ומתכננת להכפיל את גודלה במהלך השנה הקרובה.
5 צפייה בגלריה
צוות סייברפיון
צוות סייברפיון
צוות סייברפיון
(צילום: Rami Katzav)
ד"ר נתנאל גלרנטר, מייסד ומנכ"ל סייברפיון אמר: " אנחנו מסייעים לארגונים לצמצם את הסיכון הנגזר מחשיפה לאינטרנט על ידי זיהוי והפחתת נקודות תורפה בכל שרשרת האספקה הדיגיטלית. בעקבות הקורונה חברות רבות מנהלות תהליכי דיגיטציה מואצים. תהליכים אלו יוצרים משטח תקיפה מסועף, דינמי, שמשתרע על נכסי חברה שאינם ידועים וכאלה שאינם בשליטת החברה. אנחנו מחזירים את השליטה במרחב זה על ידי זיהוי, וניתוח סיכונים ותהליכי מניעה אקטיביים".

חברת Wing Security של בכירי 8200 וחטיבת ההגנה גייסה 20 מיליון דולר

חברת הסייבר Wing Security, שמפתחת פלטפורמת אבטחה בענן לארגונים, השלימה סבב גיוס A של 20 מיליון דולר. הסבב מצטרף לגיוס סיד שערכה החברה לפני כשנה בהיקף של 6 מיליון דולר, ומביא את סך ההשקעה בחברה עד היום ל-26 מיליון דולר.
את סבב גיוס A הובילה קרן GGV Capital בהשתתפות של קרן S-Capital, שהובילה את גיוס הסיד. השתתפו בגיוס גם חברי קבוצת SVCI - Silicon Valley CISO Investment, המורכבת מ-60 מנהלי אבטחת מידע בארה"ב המשקיעים את הונם האישי בתמיכה במספר מצומצם של סטארטאפים נבחרים, וכן בכירים מתחום הסייבר בישראל.
5 צפייה בגלריה
Noam and Galit. Wing Security
Noam and Galit. Wing Security
נועם שער, מנכ"ל ווינג סקיוריטי, וגלית לובצקי שרון, מנהלת טכנולוגיות
(צילום: Roei Shor)
ווינג סקיוריטי הוקמה בשנת 2020 על ידי תא"ל (במיל.) נועם שער, המשמש כמנכ"ל החברה ואל"מ (במיל.) גלית לובצקי שרון, מנהלת טכנולוגיות ראשית. נועם וגלית זוכי פרס בטחון ישראל, ועובדים יחד מזה 25 שנה בשורת תפקידים ב-8200 וביחידות אחרות בצה"ל.
נועם שימש כמפקד חטיבת ההגנה בסייבר של צה"ל וגלית הובילה את פיתוח יכולות הסייבר וההגנה של צה"ל החל מהשלבים הראשונים ולאורך שנים רבות. החברה מעסיקה 30 עובדים. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת מרכז הפיתוח, גיוס כוח אדם איכותי, הרחבת היצע המוצרים של החברה ותגבור מערך השיווק והמכירות.
5 צפייה בגלריה
Wing Security team
Wing Security team
צוות ווינג סקיוריטי
(צילום: Roei Shor)
Wing Security מפתחת אבטחה ומשלבת גילוי של כל אפליקציות ה-SaaS בהן הארגון ועובדיו עושים שימוש, דרך זיהוי החולשות ונקודות הפרצה הפוטנציאליות ועד לתיקון אוטומטי.
לדברי נועם שער, מנכ"ל Wing Security: "ככל שהארגונים מסתמכים על פתרונות SaaS והיעילות שהם מספקים, אנשי האבטחה נדרשים להתמודד עם מגבלות ביכולת שלהם לראות את התמונה המלאה ולהגן באופן אמיתי על מערכות הארגון. ווינג סקיוריטי נוסדה כדי להתמודד עם האתגרים הללו עם גישה מקורית שמאפשרת לארגונים להנות מיתרונות העבודה עם גורמים חיצוניים ולהגן מפני הפיכתם לנתיב לביצוע תקיפות. המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות שלנו לישון בשקט בלילה, בידיעה שווינג פועלת 24/7, מנתחת אפליקציות חדשות ופותרת בעיות אבטחה מיד כשהן צצות".

חברת BeamUP גייסה 15 מיליון דולר לתכנון וניהול בניינים מסחרים

חברת BeamUP, המפתחת מערכת לתכנון וניהול מערכות במבנים ארגוניים, גייסה 15 מיליון דולר בהובלת קרן StageOne Ventures, Ibex Investors ואנג'לים מובילים, ביניהם צ'אנו פרננדז, מנכ"ל Workday, ורני ולנשטין, משקיע ויזם סידרתי.
5 צפייה בגלריה
צוות beamUP בימאפ
צוות beamUP בימאפ
צוות BeamUP
(צילום: אריאל עפרון)
חברת BeamUP מספקת פלטפורמות לשיפור ביכולות תכנון, ניהול זמן וביצוע בנדל"ן מסחרי. החברה, שנוסדה בתל אביב ב-2019, פיתחה פלטפורמה לתכנון ולניהול מחזור החיים של מערכות בניינים כמו אבטחה, טכנולוגיית מידע, אינטרנט, חימום, אוורור ומיזוג אוויר. החברה מעסיקה 36 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב ובמשרדים בלונדון ובקליפורניה.
סטפן לוי, מנכ"ל ומייסד BeamUP, ציין כי: "בניינים והמערכות שפועלות בתוכם לרוב מורכבים כמו ערים, אבל הכלים שנועדו לתכנן ולנהל אותם נשארו מיושנים".