סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

לוריאל מכריזה על שותפות עם חברת האקלים-טק הישראלית בריזומטר

שיתוף הפעולה יאפשר לפתח פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר פיתוח מוצרים לתעשיית היופי המיועדים לטיפוח העור, תוך התחשבות בחשיפות הסביבתיות ובאיכות האוויר המשפיעות על הזדקנות העור

לוריאל הכריזה על שותפות רב-שנתית חדשה במחקר וטכנולוגיה עם חברת האקלים-טק בריזומטר. בריזומטר, שבסיסה בישראל, מובילה בתחום המידע הסביבתי על איכות האוויר, אבקנים ושריפות.
באמצעות שותפות רב-שנתית זו, לוריאל ובריזומטר תשלבנה את המומחיות שלהן במדעי הזדקנות העור ובמדעי הסביבה במטרה לפתח פלטפורמה טכנולוגית בלעדית שתאפשר פיתוח מוצרים לתעשיית היופי המיועדים לטיפוח העור, המושפע מאקלים וממזג אוויר. שותפות זו תספק תובנות לגבי האופן בו הסביבה משפיעה על הזדקנות העור.
2 צפייה בגלריה
מטה לוריאל פריז
מטה לוריאל פריז
מטה לוריאל בפרברי פריז
(צילום: גטי )
"אנו נרגשים מאוד להיכנס לשותפות ארוכת טווח ואסטרטגית זו עם בריזומטר, המובילה העולמית בתחום טכנולוגיית האקלים. באמצעות שילוב המומחיות ההיסטורית שלנו במדעי טיפוח העור עם הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית של בריזומטר, נעניק לצרכנים שלנו בכל רחבי העולם שירותים חדשים ועצות מעשיות לשגרת טיפוח העור שלהם על מנת להילחם בהשפעות הסביבתיות". אומרת ברברה לאברנוס, סגנית נשיא האחראית על המחקר, החדשנות והטכנולוגיה בלוריאל.
2 צפייה בגלריה
רן קורבר
רן קורבר
רן קורבר, מנכ"ל בריזומטר
(צילום: בריזומטר)

"חיזוק שיתוף הפעולה שלנו עם בריזומטר, המובילה העולמית בתחום איכות האוויר, הינו חשוב וחיוני כדי לחשוף את הקשרים בין הזדקנות העור לבין חשיפה סביבתית, כמו אלרגנים, קרינת UV, וזיהום אוויר", אומר גיב באלוש, ראש החממה הטכנולוגית העולמית למחקר וחדשנות בלוריאל.
"אנחנו בבריזומטר נרגשים להמשיך ולהצמיח את השותפות שלנו עם לוריאל, חברת הביוטי המובילה בעולם. הערכים העמוקים שלהם בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות עולים בקנה אחד עם הערכים שלנו בתחומי איכות האוויר ומדעי הסביבה", הצהיר רן קורבר, מנכ"ל בריזומטר.