סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
רפאל פרנקו ראש חטיבת העמידות במערך הסייבר הלאומי
רפאל פרנקו מייסד חברת קוד בלו ולשעבר סגן ראש מערך הסייבר הלאומי (צילום: עודד קרני)

חברת ניהול משברי הסייבר קוד בלו מנסה להתרחב לאירופה עם Dussmann הגרמנית

דוסמן היא ענקית אחזקות שמעסיקה יותר מ-65 אלף עובדים ב-21 מדינות. קוד בלו, שהוקמה על ידי סגן ראש מערך הסייבר לשעבר רפאל פרנקו, תקים איתה פעילות משותפת באירופה בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים. בין היתר, תפתח החברה מטה בפרנקפורט שבו יועסקו עשרות עובדים

חברת ניהול משברי הסייבר קוד בלו נכנסת לשוק האירופי בשיתוף פעולה עם חברת האחזקות הגרמנית Dussmann – כך הודיעה הערב החברה.
קוד בלו, שהוקמה על ידי סגן ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר רפאל פרנקו, תקים פעילות משותפת עם דוסמן, שתכונה Code Blue by Dussmann, בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים. כחלק מפעילות זו תפתח החברה מטה בפרנקפורט שבו יועסקו עשרות עובדים.
לדברי קוד בלו, היא מתעדת ליישם באירופה את מודל המוכנות ושיטת ניהול משברי הסייבר שפיתחה בישראל. קבוצת דוסמן, חברת אחזקות פרטית, מעסיקה יותר מ-65 אלף עובדים ב-21 מדינות, ובין השאר מספקת לחברות גדולות שירותי הגנת סייבר, ניהול חוות שרתים ואחזקת מבנים.
"אנו גאים לעמוד בראש החברה הישראלית הראשונה לניהול משברים המרחיבה את פעילותה בהיקפים כאלו מחוץ לישראל", אמר פרנקו בהודעה לעיתונות.
"ברקע הגידול באירועי הסייבר באירופה, זיהתה קבוצת דוסמן את המודל שפיתחנו בקוד בלו, וכך נולד שיתוף הפעולה הזה שנועד לספק חומת הגנה עבורה ועבור לקוחותיה. אני משוכנע שזוהי רק ההתחלה בתהליך ההתרחבות שלנו ביבשת".
מנכ"ל קבוצת דוסמן, וולף דיטר אדלוך, הוסיף: "אתגרי אבטחת הסייבר מעסיקים אותנו מאוד ורק ימשיכו להעסיק עוד ועוד, Code Blue by Dussmann תשלב את הידע הנרחב בשירותי האבטחה המגוונים של קבוצת דוסמן עם המומחיות הייחודית שצברה קוד בלו הישראלית בניהול משברי סייבר".