סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
לייטריקס תקים מרכז מו"פ בשטח של 800 מ"ר במת"ם חיפה

המרכז יפעל לצד המטה ומרכז המו"פ של החברה בירושלים, והחברה החלה לגייס עבורו 35 עובדים בשלב ראשון; את המרכז החדש ינהל עידן מגידיש, המשמש גם כ-Operations Lead בחברה. לייטריקס, שפיתחה אפליקציות לעריכה ולעיצוב של תמונות וסרטונים בסמארטפון, גייסה בחודש שעבר 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד

חברת לייטריקס (Lightricks) מקימה מרכז מחקר ופיתוח בפארק ההייטק מת"ם שבחיפה, שם שכרה שטח של 800 מ"ר (מחציתו גינה). המרכז יפעל לצד המטה ומרכז המו"פ של החברה בירושלים, והחברה החלה לגייס עבורו עובדים.
בשלב הראשון יועסקו בחיפה 35 עובדים, בהם אנשי פיתוח, ניהול מוצר, מעצבים, צוות גיוס ועוד. בהמשך צפוי המרכז להתפתח לתחומים נוספים. את מרכז המו"פ ינהל עידן מגידיש, המשמש גם כ-Operations Lead בחברה.
לייטריקס, שפיתחה אפליקציות לעריכה ולעיצוב של תמונות וסרטונים בסמארטפון, גייסה בחודש שעבר 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר (אחרי הכסף). משרדי לייטריקס בירושלים, הממוקמים בכפר ההייטק בקמפוס האוניברסיטה העברית, כוללים 5000 מ"ר של גינות.
1 צפייה בגלריה
דוקטור זאב פרבמן מנכ"ל חברת לייטריקס
דוקטור זאב פרבמן מנכ"ל חברת לייטריקס
זאב פרבמן, מנכ"ל חברת לייטריקס
(צילום: עמית שעל)
לייטריקס נוסדה ב-2013 על-ידי המנכ"ל זאב פרבמן, ניר פוצ'טר, ירון אינגר, עמית גולדשטיין ואיתי צידון, ומעסיקה כיום מעל ל-450 עובדים בישראל ובעולם, רובם בירושלים. פרבמן אמר כי "כחברה הישראלית-ירושלמית הגדולה בתחומה, חשוב לנו דווקא לגדול, להשקיע ולייצר תשתית חזקה כאן בישראל וכן להשריש את המודל הקיים שלנו בערים נוספות. ההשקעה בעיר כמו חיפה היא מאוד טבעית, כעיר הידועה במוסדות אקדמיים רבים וכוח אדם מוכשר. פתיחת הסניף בחיפה תאפשר לנו להגיע לאוכלוסייה גדולה הנמצאת בצפון הארץ".