סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין בועז כץ ערן בן שושן ו אלון אלרואי מייסדי חברת ביזאבו bizzabo
מייסדי ביזאבו. מימין: בועז כץ, ערן בן שושן ואלון אלרואי

חברת Bizzabo מפטרת 30% מהעובדים, 35 מהם בישראל

החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לכנסים ואירועים עסקיים מפטרת 120 מתוך 400 עובדיה ברחבי העולם

חברת ביזאבו (Bizzabo) הישראלית מפטרת כ-120 עובדים מתוך 400 עובדיה. מבין המפוטרים - 35 בישראל. ברקע לפיטורים, תהליך ארגון מחדש שאותו החלה החברה במטרה להבטיח עמידה ביעדים ולשפר את רווחיותיה. הפיטורים הם מכלל מחלקות החברה, וההחלטה נעשתה כחלק מהיערכות לתקופה ארוכה של צינון ואי וודאות בשוק.
הפיטורים מגיעים לאחר שבשנתיים האחרונות ביצעה Bizzabo מספר רכישות אסטרטגיות וצמחה בצורה משמעותית במטרה לקדם את המוצרים והטכנולוגיה שפיתחה לחוויות בכנסים ואירועים עסקיים. בדצמבר 2020 גייסה החברה 138 מיליון דולר בסבב E. את ההשקעה הובילה קרן Insight Partners והשתתפו קרן Viola Growth, קרן Next47 של סימנס וקרן OurCrowd. חלק גדול מההשקעה היה בסקנדרי.
״זה אחד הרגעים המאתגרים ביותר איתם התמודדנו מאז הקמת החברה״ מספר ערן בן שושן, המנכ״ל וממייסדיה של ביזאבו". ההחלטה הייתה קשה, אך היא הנכונה עבור העובדים, הלקוחות ובעלי המניות של ביזאבו". Bizzabo מסרה שתסייע לעובדים העוזבים למצוא הזדמנויות חדשות להמשך דרכם, כחלק מכך, הרכיבה צוות משאבי אנוש המיועד למשימה זו. החברה תספק הטבות של פיצויים מוגדלים, כשבועיים על חשבון המעסיק ועוד שבוע על כל שנת ותק. בנוסף, תמשיך לספק להם ליווי מקצועי ופסיכולוגי, שאותו מציעה החברה לעובדיה עוד מתקופת הקורונה.