סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

שוב תקלה עולמית בוולט: לא ניתן היה להזמין משלוחים במשך כשעה וחצי

התקלה החלה בסביבות השעה 20:00 ונמשכה כשעה וחצי. מהחברה נמסר: "חווינו תקלה טכנית עולמית, מתנצלים על אי הנוחות. חזרנו לשירות מלא". לפני מספר ימים התרחשה תקלה דומה שנמשכה מספר שעות ולטענת החברה השליחים פוצו

רגע לפני יום כיפור: משתמשי וולט (wolt) חוו גם הערב (ג') תקלה עולמית באפליקציית המשלוחים שהחלה בסביבות השעה שמונה בערב ולא איפשרה להזמין משלוחים במשך כשעה וחצי.
בחברה מסרו כי "חווינו תקלה טכנית עולמית, מתנצלים על אי-הנוחות. חזרנו לשירות מלא".
1 צפייה בגלריה
וולט wolt משלוחים תל אביב
וולט wolt משלוחים תל אביב
שליח של וולט
(צילום: רויטרס )
לפני שתוקנה התקלה, באפליקציה בעברית נכתב כי "סגרנו לכמה דק' בלבד עקב תקלה טכנית", אולם בגרסה באנגלית של האפליקציה נכתב רק כי קיימים "קשיים טכניים", ללא צפי לתיקון התקלה.
לפני מספר ימים אירעה תקלה עולמית דומה באפליקציית וולט שנמשכה מספר שעות. גם אז נכתב באפליקציה כי השירות נסגר לכמה דקות בלבד עקב התקלה, אולם הוא לא שב לפעול במשך שעות.
גם אז הופיעה ההודעה שמדובר בתקלה טכנית שתימשך כמה דקות בלבד. מאוחר יותר, ההודעה שהופיעה באפליקציה השתנתה - ושלוש שעות לאחר שהחלה, כבר לא נכתב שהתקלה תתוקן בעוד מספר דקות, אלא שלא ניתן להזמין הזמנות חדשות בעקבות "תקלה טכנית נדירה". שליחי החברה פוצו לטענת גורמים בחברה.
גם בחודש מאי השירות הושבת למשך כשעה וחצי בעקבות תקלה עולמית, כך לפי החברה, ובמהלך השנה האחרונה היו מספר פעמים נוספות שבהם הופסק השירות עקב תקלות טכניות שונות.