סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי נבינה מימין שי פררה סמנכל טכנולוגיות ורונן לביא מנכל
מייסדי נבינה מימין שי פררה סמנכל טכנולוגיות ורונן לביא מנכל (צילום: דויד גראב)

יד ימינם של רופאי המשפחה: Navina גייסה 22 מיליון דולר ליצירת "תעודת זהות רפואית"

החברה הישראלית שעוסקת בתחום הטכנולוגיה הרפואית פיתחה מערכת שמציגה בפני הרופא את הפרופיל הרפואי המלא של המטופל ומספקת לו תובנות לטיפול. עד כה גייסה החברה 44 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה הרפואית נבינה (Navina) גייסה 22 מיליון דולר בסבב B, מה שמביא את סך גיוסיה עד כה ל-44 מיליון דולר.
נבינה פיתחה מערכת לרופאי משפחה שמציגה לרופא, בממשק מרוכז אחד, את הפרופיל הרפואי של המטופל ומספקת תובנות לטיפול מיטבי כולל. המערכת מגדילה בעשרות אחוזים את מספר האבחנות הרפואיות ומסייעת לרופאים להפנות לטיפולים מונעים, לעכב התפתחות מחלות, לצמצם אשפוזים, למנוע סבל ולהציל חיים.
רופאי משפחה מפספסים כיום אבחונים קריטיים רבים בגלל חוסר היכולת לקלוט ולהבין את ההיקף האדיר של נתוני המטופלים שגדל בקצב אקספוננציאלי וקבור במסמכים סרוקים.
נבינה נוסדה בשנת 2018 על ידי סגן אלוף (מיל.) רונן לביא ורב סרן (מיל.) שי פררה, שהקימו יחדיו את מעבדת ה-AI בחיל המודיעין ופיתחו מערכות תומכות החלטה עבור מפקדים בשטח. ההון שגויס ישמש להכפלת צוות העובדים בישראל, המונה 57 עובדים, ולהגדלת הצוותים בארה"ב.
"מתחילת הדרך המטרה שלנו הייתה לספק לרופאים את הזמן ואת הביטחון הדרושים להם כדי להקדים להבין את מצב המטופלים ולשנות את האינטראקציה בין רופא למטופל מגישה תגובתית לגישה פרואקטיבית", מסר לביא.
את סבב הגיוס הובילה קרן ALIVE והשתתפו בו כל המשקיעים הקיימים: Grove Ventures, Vertex Ventures Israel ו-Schusterman Family Investments.