סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
כנס מרקטפלייס החדשנות של מרכז פרס - חמי פרס

וובינג הישראלית נמכרה לחברה בריטית ביותר מ-200 מיליון דולר

החברה שהוקמה ב-2010 נמכרה ל-Wireless Logic; המוצרים שפיתחה מאפשרים ללקוחות להשתמש בכרטיס סים אחד במדינות שונות; המשקיעה הגדולה בחברה היא קרן פיטנגו

חברת וובינג (Webbing) הישראלית נמכרה ל-Wireless Logic הבריטית. סכום העיסקה לא נמסר, אבל ככל הידוע הוא עומד על יותר מ-200 מיליון דולר בעסקה מורכבת מבחינה פיננסית.
וובינג היא ספקית שירות סלולרי וירטואלית (MVNO), המספקת שירותי קישוריות סלולריות גלובליים לארגונים. החברה מונה כיום 90 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב. היא הוקמה בישראל בשנת 2010 על-ידי נועם לנדו, מנכ"ל החברה, ויניב אלרון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל המכירות, שמנהלים את החברה מאז הקמתה. המשקיעה הגדולה בה היא קרן פיטנגו - מנהל ומייסד הקרן, חמי פרס, עומד בעצמו בראש הדירקטוריון.
החברה עוסקת בתחום ה-IoT (האינטרנט של הדברים), מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות ניהול ואספקת תקשורת נתונים סלולרית לארגונים גדולים וכן ליצרני מכשירים. הטכנולוגיה והמוצרים שהיא פיתחה מאפשרים כיסוי גלובלי רציף וכן מערכת שליטה ובקרה. החברה מספקת כיום שירותים ללקוחות עסקיים וארגונים גדולים בלבד.
מוצרי החברה מאפשרים ללקוח להתקשר ולשלם לספק אחד בלבד, ולהשתמש באותו כרטיס סים במדינות שונות לצורך חיבור למערכת הסלולר (ללא צורך בהחלפת כרטיס). ב-2021 ביקשה החברה להנפיק בבורסה בתל אביב אבל ההנפקה לא יצאה לפועל על רקע פערי שווי.
וויירלס לוג'יק רכשה את וובינג כמוצר משלים למוצרים שלה. בשנתיים האחרונות ביצעה החברה הבריטית שתי רכישות. בנק רוטשילד ייצג את הרוכשת ובנק אוף אמריקה את וובינג.