סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
כנס רודשואו - הילה אוביל ברנר מייסדת Yazamiyot - Women Entrepreneurs
הילה אוביל ברנר, מונתה לשותפה באריאלי קפיטל (צילום: אוראל כהן)

הילה אוביל ברנר תמונה לשותפה בחברת ההשקעות אריאלי קפיטל

במסגרת תפקידה תוביל אוביל ברנר פיתוח של השקעות חדשות ותתמוך בחברות הפורטפוליו ובתוכניות החדשנות של החברה. במקביל תמשיך לשמש כמנכ"לית עמותת ״יזמיות״, שמונה כיום כ-8,000 נשים

הילה אוביל ברנר תמונה לשותפה בחברת ההשקעות אריאלי קפיטל. אוביל ברנר היא יזמית סדרתית, משקיעה ומנטורית ומייסדת קהילת ״יזמיות״ ואחת הנשים המשפיעות בתחום ההייטק הישראלי. במסגרת תפקידה החדש תתרכז אוביל ברנר בפיתוח השקעות חדשות ותתמוך בחברות הפורטפוליו ובתוכניות החדשנות של החברה. בתוך כך, תפעל ליצירת פלטפורמת השקעות לנשים יזמיות ברחבי העולם.
במקביל היא תמשיך לשמש כמנכ"לית עמותת ״יזמיות״, אותה הקימה לפני כעשור ומונה כיום כ-8,000 נשים. מדובר בעמותה הגדולה בישראל לעידוד יזמות והעצמת נשים בתחום ההייטק. בין היתר הקימה עם גוגל את Campus For Moms ועומדת מאחורי InnovatHer - תוכנית בתמיכת מעבדת החדשנות פינסק של אנאל איקס ומסטארקארד ומאחורי AIM High עם AWS.
אוביל ברנר החלה את דרכה כעורכת דין אך כעבור תקופה קצרה עברה לתעשיית ההייטק. ב-2002 הקימה את הסטארט-אפ הראשון שלה WhiteSmoke – שבהמשך אף הונפק בבורסת תל אביב. בתפקידה האחרון ניהלה את תוכנית האקסלרטור של Techstars בישראל בשותפות עם בנק ברקליס.
אריק בנטוב מייסד ומנכ"ל משותף באריאלי קפיטל ציין עם מינויה של אוביל ברנר: "כבר היום שיעור הנשים היזמיות שלוקחות חלק בתוכניות האצה שלנו גבוה מאד ועומד על 32%. לכן, ההחלטה לתמוך בעמותת "יזמיות" הינו מהלך מתבקש שיעמיק את המחויבות שלנו לתמוך בדור הנשים הבא ובהדהוד ערך הגיוון הנחוץ בעולם ההשקעות".
אריאלי קפיטל מתמחה בעיקר בהשקעות בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים והכריזה באחרונה על הקצאה של 5 מיליון שקל להשקעה בחברות מהדרום שפעילותן נפגעה כתוצאה מהתקפת ה-7.10 והמלחמה בעזה.