סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אדם נוימן מתוך ראיון  New York Times
אדם נוימן מתוך הראיון בוועידת ה-New York Times (צילום מסך: Youtube - New York Times)

מי צריך סדרה: ראיון לייב עם אדם נוימן מועמד לפרס האמי

כ-2 מיליון איש צפו עד כה בראיון עם מייסד WeWork, שנערך בוועידה של הניו יורק טיימס בנובמבר, במקביל להנפקת WeWork בוול סטריט, לפי שווי של 9 מיליארד דולר. למרות זאת, הסדרה על נוימן לא נכנסה לרשימת המועמדות

ראיון שהעניק אדם נוימן, מייסד WeWork, מועמד לפרס ה‘אמי' היוקרתי בקטגוריית ראיון יוצא דופן בשידור חי, כך הכריזה בימים האחרונים האקדמיה הלאומית האמריקאית לאומנויות ומדעי הטלוויזיה.
מדובר בראיון ראשון מזה שנתיים שהעניק נוימן במסגרת ועידת דילבוק (DealBook) של ה‘ניו יורק טיימס‘ בנובמבר של שנה שעברה. כמיליון איש צפו בראיון עם נוימן בלייב באתר ה‘ניו יורק טיימס‘. בהמשך עלה הראיון ליוטיוב שם צבר עד היום למעלה ממיליון צפיות נוספות. עקב ההתעניינות הרבה בראיון מישראל, ה׳ניו יורק טיימס׳ הוסיפו לראיון בשבועות האחרונים כתוביות בעברית.
הראיון עם נוימן הצליח לעורר עניין רב יותר מאשר ראיונות עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא, מנכ"ל אפל טים קוק, הדוכסית מייגן מרקל ושחקן הקולנוע והפעיל החברתי מת‘יו מקונוהיי שנערכו באותה הוועידה בשנה שעברה.
את הראיון עם נוימן ערך אנדרו רוס סורקין, אחד העיתונאים הכלכליים הבכירים בארה"ב והוא נערך בצמוד להנפקתה של WeWork בוול סטריט לפי שווי של 9 מיליארד דולר. בראיון דיבר נוימן על הפקת הלקחים שלו מאירועי WeWork, שהייתה אמורה לצאת להנפקה לפי שווי של יותר מ-45 מיליארד דולר ב-2019 אך נאלצה לבטלה לאחר שהתגלו ההפסדים העצומים של חברת חללי העבודה המשותפים.
השתלשלות העניינים אף תועדה בסדרת הטלוויזיה WECRASHED, שעלתה השנה באפל TV אם כי באופן מפתיע גם הסדרה וגם כוכביה, ג'ארד לטו שגילם את נוימן ואן האתוואיי שגילמה את אשתו רבקה, נותרו מחוץ לרשימת המועמדויות. באמי מעדיפים את גרסת המציאות של המייסד הישראלי של WeWork.