סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת StreamElements גייסה 100 מיליון דולר בהובלת קרן ויז'ן 2 של סופטבנק

החברה שהוקמה ב-2017 מפתחת כלים בתחום ההפקה, התראות, צ'ט-בוטים, חנויות מקוונות וטיפים על מנת להגדיל מעורבות, ניהול קהלים וייצור הכנסות ליוצרי תוכן סטרימינג. השנה חצתה את רף מיליון היוצרים המשתמשים בשירותיה

חברת StreamElements, מודיעה היום (ד׳) על גיוס של 100 מיליון דולר בהובלאת סופטבנק ויז'ן 2. בסיבוב לקחו חלק גם PayPal, מורטק והמשקיעים הקיימים State of Mind Ventures, קרן פיטנגו פירסט (Pitango First), מנורה, מבטח שמיר ועוד.
Stream Elements הוקמה בשנת 2017 על ידי אור פרי, דורון ניר, גיל הירש (המנכ"ל) וראם שרמן והיא מפתחת כלים בתחום ההפקה, התראות, צ'ט-בוטים, חנויות מקוונות וטיפים על מנת להגדיל מעורבות, ניהול קהלים וייצור הכנסות ליוצרי תוכן סטרימינג.השנה חצתה את רף מיליון היוצרים המשתמשים בשירותיה.
מהחברה נמסר כי כיום, יותר מ-60% מיוצרי התוכן המובילים (מעל 20,000 צופים ועוקבים המשתרעים על פני Twitch, Facebook Gaming ו-YouTube Live) מסתמכים על StreamElements כמקור שלהם להפקת תכנים, מוניטיזציה ואינגייג'מנט עם קהל הצופים שלהם.
טוויץ' למשל חצתה את סף ה-2 מיליארד שעות צפייה בינואר 2021. בתקופה זו חוותה StreamElements צמיחה של יותר מ-233% ומאז ממשיכה במגמת עלייה עם למעלה מ-1.1 מיליון יוצרים ברחבי העולם המשתמשים בכלי השידור והשירותים שלה. הגיוס החדש יאפשר לחברה לבנות כלים בעלי תכונות דומות עבור פלטפורמת Trovo, אשר נמצאת בצמיחה משמעותית.
1 צפייה בגלריה
סטרים אלמנטס StreamElements
סטרים אלמנטס StreamElements
עובדי StreamElements
(צילום: קובי בכר)
גיל הירש, מנכ"ל ומייסד שותף של StreamElements: "מאז שנוסדה החברה בשנת 2017, הפכה לפלטפורמה המובילה בקרב יוצרי התוכן המקוון על ידי פיתוח כלים חדשניים ומתן שירות איכותי לציבור היוצרים תוך שהם ביחד יוצרים הכנסות של למעלה מ-100 מיליון דולר.
הירש הוסיף שליוטיוב יש כיום למעלה מ-40 מיליון ערוצי גיימינג פעילים, מה שהופך אותה לפלטפורמת הגיימינג הגדולה בעולם, אך עיקר התוכן הוא על פי דרישה מבלי לאפשר ליוצרים לתקשר עם הקהילה שלהם באופן ישיר, מה שהאיץ את ההצלחה של הפלטפורמות המאפשרות שידור ישיר. "אנו מפתחים כלים שיאפשרו לטעון סרטונים לפי דרישה עם תכונות אינטראקטיביות דינמיות לחיזוק הקהילות סביב תוכן מסוג זה".
החברה מעסיקה כיום 170 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 70 בישראל, ובשנה האחרונה גייסה כ-100 עובדים חדשים.